Gå til innhold

Trenger tips til helgeaktiviteter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en familie på fire (to barn, 6mnd og 2 år) finne på i helga? Her blir det mye innendørsaktivitet med duplo, togbane, bøker etc. Her jeg bor er det for øyeblikket pissende regn og stålblank is ute. 2-åringen kan ikke gå én meter uten å dette og slå seg. Det gjelder forsåvidt oss voksne også..

Hva gjør dere andre, med så små barn, på denne årstiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den utfordringa har vi også.. Blir veldig mye innetid. Er det vær til det, pakker vi bare lillemor i vogna (9 mnd), og storebror på snart 3 får leke ute, evt gå på ski..Tenner opp i bålkurven, og griller pølser;)

Eller begge dras litt på akebrett.

Inne blir det baking, lese bøker, duplo osv.. Litt tegning innimellom...

Nå har jo vi hus med hage, så da er det kanskje litt enklere å få gjort noe ute selv om det kanskje ikke er vær for det..Er det for kaldt for lillemor å være ute, går vi ut når hun skal sove, så tar vi bare med babycallen..Da er vi bare utafor huset..

Skrevet

Vi har hage her også, men hagen heller nedover, så når det er klink is på bakken og regn, så kan vi ikke være ute. Ikke er det lekeland, svømmehall eller lignende her. Eldste på 2 år(akkurat fylt 2 år) har ikke lært å stå på ski, skøyter eller sånne ting enda.

Skrevet

Har unger på akkurat samme alder som deg og lurer på det samme.. bor du i bergens område? tenkte på været;). Er jo ikke så fristende og gå ut akkurat nei :/.. Blir mye innesitting. Og begynner og bli lei av og bake, leke tog og se på film no. Gleeeeder meg til våren no ja.. visst det blir vår:P

Skrevet

Jeg syns det er deilig å dra i bassenget nå på denne tiden av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...