Gå til innhold

Hvilken vogn anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ambisjoner om at den skal brukes mye i løpet av permisjonen, men vil også bruke den etter at bagperioden er over. Derfor er vel kombi/duo det beste.

Kommer til å trille mest på asfalt, men også litt i parken hvor det er grusvei.

Vil at den skal være lett både når det gjelder vekt og manøvrering. Pakkes lett sammen og inn i bilen uten å ta for mye plass.

Hva vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hvilken som helst 3-hjuling med svingbart OG låsbart forhjul (det er nemlig et must på snø). De er alle lette å bruke på både asfalt og grus, veier lite og er enkle å manøvrere. Bruker generelt sett mindre plass enn en 4-hjuling. Også må du ha softbag istedetfor hardbag, slik at den ikke tar for mye plass sammenslått. :)

Skrevet

Men er det ikke noen 3-hjulinger som er ustabile og kan falle overende?

HI

Skrevet

Hei.

Jeg har TFK. Til tross for svært aktiv ettåring har den aldri veltet (han kravlet en gang bak i kalesjen og satt helt på tippen der når ryggen var nedslått, vognen sto støtt). Den er også lett å manøvrere, legge sammen etc samt at bagen er stor (lang).

Skrevet

jeg har funnet min perfekte vogn, men den selges ikke hel ;) Briounderstellet i light utgaven fra 2007 og simoduooverstellet. En lett vogn å løfte inn og ut av bilen, lett å slå sammen, stor plass i bagen, god fjæring på vognen, god å trille, både rett frem, rygge med en hånd, svinge uten å måtte vippe ned med håndtaket osv. Vognen er himmelsk nå!!!! En lærer og vet hva en ser etter med barn nr 2. ;)

Skrevet

Easy walker sky og City Elite er begge supre. Lange i sittedelen, lette, og tar relativt liten plass sammenslått.

Skrevet

Takk for svar!

Noen flere anbefalinger??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...