Gå til innhold

Stor forskjell å ha 2 el 4 barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forskjellen er så sinnsykt stor....mye vanskligere å reise på overnattingsbesøk, så og si alt er mer slit og vanskelig. Alt koster mye mer penger + +. Flere som synes dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to så jeg vet ikke hvordan det er å ha fire barn. Men søstra mi har også to barn, og av og til har jeg hele gjengen. Det er dritdyrt om jeg tar med alle sammen på noe. Det er totalt kaos og enormt støynivå.

Jeg forstår meg ikke på folk som ønsker fire barn, men dem om det. De synest sikkert det er lite å ha bare to barn.

Skrevet

Forskjellen på 2-3 er også veldig stor synes jeg. Men fra 3-4 er den ikke så stor som fra 2-3 er min personlige mening. Har selv 4 barn i alderen 8-2 år. og har nok å henge fingrene i for å si det sånn. Men kjenner jeg blir litt frustrert av 2 barns foreldre om hvor mye dem har å gjøre, slitsomt det er etc...

Skrevet

12.07 - Så det er bare dere med over 4 barn som har lov å være sliten?

Jøjemeg, det er da ingen konkurranse. Jeg har to barn, og jeg tar meg den rett til å si jeg er sliten innimellom jeg også. Og vet du hva? De som har ett barn kan også bli slitne og klage - og har sin fulle rett til det de også!

Skrevet

12.07 He he, da hadde du blitt frustrert over meg! Jeg har ett, og klager som bare rakkern. Klager så mye at mannen min blir lei. Men så har jeg ikke tenkt å få flere. Du fikk sikkert fire fordi du syns det gikk greit til tross for at du syns det var litt slitsomt. De med to som klager har nådd sin grense, sant? Folk er forskjellige :) men fy fader, jeg beundrer dere som har tre og fire!!

Skrevet

12.12

Alle har helt klart lov til å klage litt å fortelle at dem er slitne etc...og JA man kan bli slitne av både 1 og 2 barn. Men finnes visse grenser. Jeg føler at jeg ikke har "lov" til å klage jeg, fordi jeg har valgt å få 4 barn som tar mye av min tid. Får titt og ofte høre at, dette har du valgt selv!.

Når vi bare har 2 barn i huset (2 er hos besteforeldre en helg) så er det jo heeelt luksus. Altså vi kan dra på badeland, lekeland, handle uten at det blir for mye "styr":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...