RockMyWorld Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Lurer på å kjøpe meg denne, synes de er lekre!!! Er det noen norske nettbutikker som selger de?
FruTB Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Lurer på om Den kule mage selger den, de har i hvertfall nettbutikk, og jeg har sett den i butikken deres tidligere, men vet ikke om de har den i nettbutikken ... De er jo temmelig dyre i Norge i forhold til utenlandske nettbutikker, så jeg tror faktisk du sparer en del på å kjøpe fra f.eks filabel.dk eller ebay.com. Synes forøvrig at de veskene egner seg dårlig til stellevekser. De er ikke særlig romslige, og åpningen er såpass liten at det er vanskelig å få god oversikt i vesken.Dessuten blir den fort stygg utenpå, med mindre du velger de som er glazed utenpå ..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Du kan få kjøpe min Hehe Jeg brukte en sånn som stelleveske. Helt grei, men får absolutt ikke plass til mye oppi den. Så dersom du vil ha en som er mer praktisk, så anbefaler jeg deg å kjøpe en annen. De ser jo bra ut, men som sagt liten plass i den.
RockMyWorld Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2011 Hvilken farge har du da? Jeg vil ha de som er helt svarte med bare farget kant!!! Har noen stellevesker liggende, så det gjør ikke så mye om den ikke er så praktisk, så lenge den er lekkeeeeeer..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå