Gjest Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Og er det håp for "full recovery?" Jeg kjenner ikke mannen min igjen. Han har 37,6 i feber, hoster og harker, mjauer og sukker, klager og kjefter... Og med barn som har 39 i feber på 4. og 5. dagen, 3 ganger legevaktbesøk, minimalt med søvn siste uka og tusen ting jeg skulle gjort.. Ja, da er det rett og slett litt mer enn jeg kan tåle akkurat nå. Hvor lenge varer en manneinfluensa?
Himmel og hav Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Du tenker på den "nær dødelig"-varianten? Den er seig...Den er også resistent mot effekten av paracet og dens slektninger, og den slår gjerne ut "ta seg sammen"- senteret, "se annet enn seg selv"- kjertelen og går veldig hardt ut over "gjøre noe selv om man er klein"- cellene. Dessverre. Det eneste som tilsynelatende ikke blir påvirket er x-boxgenene. Den varer gjerne en dag lengre enn strengt nødvendig, men det er absolutt håp om at han gjenvinner full førlighet og helse. Dog skjer dette litt om litt, med fare for mindre tilbakefall i umiddelbar nærhet av støvsugere, grinete barn og tissetrengte bikkjer. Du har min fulle sympati. Trøst deg med at denne skumle, skumle sykdommen ihvertfall ikke kommer til å ramme deg. Du får nok bare den lett muterte mammavarianten som fører til at du jammen meg klarer alt du må uansett om snørra renner, lungene piper og hodet dundrer. Mitt eneste råd er å putte alle de syke i samme seng/sofa. Smelle på en disneyfilm for så å snike deg på kjøkkenet og svelge en aldri så liten konjakk. Sånn til medisinsk bruk, vettu. Da blir alt så meget bedre ;-)
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Hahaha, nå lo jeg så høyt at mannen våknet av fosterstillingen i sofaen. :-P Nå lurer jeg skrekkelig på om du kjenner mannen min?! :-) Han sliter på alle nevnte punkt ovenfor, men har Xbox-genet inntakt om kveldene. Da har dagen blitt brukt på å sove på sofaen, før han spiller til de sene nattertimer for deretter å krype til køys. Dagen etter sukker han høylytt over at influensaen er så hard at han ikke har sovet om natta. Han er en god og herlig mann når han er ved sine fulle fem og ikke feiler noe, så jeg håper ingen fra anonymforumet sniker seg hit og ber meg reise fra ham så fort rævva henger med meg. Trøsten er at minstefrøkna er piggere i dag, og formen er oppadstigende. Hnu kom tuislende etter meg på kjøkkenet og la hodet på skakke og sa med sin søteste stemme "Mamma.. Lade..?" (sjokolade) Eldstemann ser også enden av tunellen, og dog han er sin fars sønn så takler han dette med stoisk ro og tolmodiget. :-) Takk for tips, skal dytte inn en film i spilleren og snike meg på kjøkkenet. Skal prøvesmake alle XO-er vi fikk i julegave mens jeg rydder opp etter familien. :-)
♡ A & E ♡ Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Er du heldig blir han frisk sånn litt på sensommeren, nok til å ta et par dukkerter på stranda og hive i et par halvlitere før helvete starter på igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå