Gå til innhold

Phil and teds søskenvogn...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den? Hadde vært kjekt med noen erfaringer! Anbefales el ei?

Tenkte på Dash...

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring med denne vognen?

Skrevet

Vi har sport, funker helt bra. Veldig kjekt med det setet som kan settes på når du trenger det, og ikke trenger være der hele tiden. Og så er jo vogna så smal.

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Hva var grunnen til at dere valgte sport, og vet du om de er stor forskjell på de forskjellige typene?

Skrevet

Hei.

Vi har nettopp kjøpt den (30% på 2010-modellen), men ikke tatt den i bruk da baby nr 2 fortsatt er i magen. Jeg synes den virker veldig praktisk og ikke minst smal (har kjøpt sport) i forhold til tvillingvogn av typen TFK/Mt Buggy som vi egentlig hadde tenkt å kjøpe, tar bant annet mye mindre plass i bil. Det eneste minuset jeg foreløpig har lagt merke til, er at det ikke er mulighet for full liggedel i søskensetet, kun litt bakoverfunksjon. Men vogna skal for vår del først og fremst benyttes som transport vogn så vi håper vi blir fornøyde.

Skrevet

Jeg har sport varianten.

Min begynner jo å bli noen år da, så kan godt hende det er kommet endringer på mye.

Men iallefall, å få den opp og ned i stilling er helt forferdelig. Spessielt opp igjen til sittestilling. Har bannet noen ganger når jeg har holdt på med det ja ;)

Fungerte veldig bra da jeg hadde baby underst og storebror øverst. Men likte den ikke særlig godt når jeg måtte flytte lillesøster under storebror. Hun likte ikke så godt å sitte under der heller.

Også er det liten plass til bena når jeg går om en har søskensete under. Og kallesjen er liten.

Den blir lang sammenlagt.

Men bortsett fra det så funker den helt fint.

Men vi kjøpte tilslutt en billig brukt tvillingvogn med ordentlige seter til dem begge. Da trivdes de bedre i vogn begge to, og begge kunne ligge ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...