Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Jeg skal snart til syden. Ser på gamle bilder fra sydenturer at jeg ikke ser ut. Blir ikke så brun uansett, så denne gangen vil jeg heller se bra ut, og kose meg på stranda, heller enn å ligge usminket med alt håret trukket tilbake for å stresse med fargen. Kan jeg bruke Id pudder i sola? Annen sminke som egner seg? Hvordan ser man best mulig ut på stranda?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker vannfast mascara og solkrem i ansiktet. Ellers er det jo fint med langt hår som bølger seg av saltvannet, solbriller og en søt stråhatt ;-) God tur.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bruker hverdagssminke. Litt vannfast mascara, litt eyeliner, fargete bryn, og litt foundation. Bruker lite av alt, skal se ut som du er superfresh, men ikke sminket. Dessuten faller sminken litt av etter hvert som jeg bader. Bruker kule solbriller, og en fresh bikini.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Bruk brun-uten-sol-spray i ansiktet. Så kan du ha litt solpudder uten glitter på kinnbena, litt i panna og på nesa. Du kan også bruke litt turkist rundt øynene, det ser fresht ut,og en lipgloss uten mye farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå