Gå til innhold

Bokforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen gode bøker? Det MÅ være famtasy :D

Kanskje av noen norske forfattere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ikke en gang at det fantes norske fantasy forfattere ;)

Kanskje du kunne gitt meg tips, jeg har ikke lest annet enn Narnia-bøkene, Harry Potter og Lord of the rings osv.

Skrevet

Det er noen som visst er allrighte. "De fire og han som gjør alt verre"

"Alanya"-bøkene.

Men ikke spør meg om bokforslag. Det eneste jeg kan skilte meg er snart 150 sider i Narnia ^^ (I den boken som er 7 bøker i en).

Jeg ble litt paff da bøkene liksom er så enkelt skrevet, men alikevel geniale. Jeg skal lese alle Potterbøkene, er de bra?

Tenk at hun gikk på minstetrygd og hadde nesten ikke penger til mat. Nå er hun god for over 5 milliarder kroner. :)

Over 400 millioner solgte bøker pluss bonus for hver kinobillett som selges.. dæven døtte.. Litt off topic men:P

Skrevet

Sigbjørn Mostues serie om alvetegnet. Første boken heter Gravbøygen våkner, andre er Nissedreperen og tredje er Krakens gap.

Ellers er også de fire og han som gjør galt verre et godt forslag ;)

Skrevet

Potter-bøkene er bra de :) Som du sier enkelt skrevet, men likevel såpass rivende at du drømmer deg vekk.

Hvis du liker enkle, men engasjerende bøker kan det godt hende du også vil like Paolo Coelhos bøker. Hans verden er også en magisk en selv om drager og magikere er mangelvare. Alkymisten er en klassiker, men min favoritt er elleve minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...