Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Er det noen som har erfaringer med hvor stor plass tvillingvogner tar i bil, og om det er plass til noen tvillingvogner i en helt normalstor stasjonsvogn. Har nettopp kjøpt meg ny BMW 3-serie stasjonsvogn og vil helst ikke bytte sjølv om jeg venter tvillinger. Hvilke vogner kan anbefalest? Med softbag eller hardbag?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Eg òg vil gjerne ha svar på dette. Ingen som veit?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 har ikke hatt tvillingvogn, men søskenvogn, graco sin og den får fint plass i min golf stasjonsvogn....! men den ville ikke fungert som tvillingvogn siden den fremerste delen er beregnet for større barn som ikke sover i vognen...bakerste delen kan du slå helt ned og bruke softbag...=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg får plass til min TFK tvillingvogn i min Toyota Rav 4. Dog vil jeg hverken anbefale TFK eller Rav 4.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Glemte å legge til at jeg hadde valgt hardbag. Hilsen 11:25.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har Emmaljunga tvillingvogn med fire hjul. Stor og tung, finnes sikkert enklere vogner på markedet, men jeg er fornøyd. God og stabil å trille. Vi har tre bakovervendte bilseter og mannen min er lang- så vi gikk for caravelle. Nå kan jeg trille vogna rett inn bak- fantastisk god plass:) Vi kan også bare gå bak mellom setene for å gi sutt. Eller hente frem for mat og stell. Fikk med nød plass til vogna i passaten vår, men det var bare akkurat og ikke plass til mer. Så vil tro dere får plass med en midre vogn, men bør kanskje gå til anskaffelse av skiboks evt i tillegg. Det er også lurt å teste plassen med to bakovervendte seter i bilen for å se om dere har plass nok fremme.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Glemte å si at mine tvillinger låg kun på lammeskinn rett på sittedelen uten bag. Vi hadde softbager, men det ble så trangt for dem i vogna. Nå legger vi dem i lammeskinnsposene direkte i vogna. Så i praksis trenger du ikke bagger til denne vogna.
lindynatt Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 min søster venter tvillinger og bestemte seg for easy walker, den blir midnre sammenslått enn f.eks mountain buggy fordi man slår den sammen på midten (spvidt jeg skjønte det) Men tror det blir trangt med en 3 serie stasjonsvogn, det hadde vi og da vi fikk besøk av min søster med EN unge og barnevogn ov, måtte vi legge ned en del av baksetet for å få plass til vogn og koffert.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Tvillingvogna vår er en emmaljunga diger sak den går inn i både ford mondeoen og i subaru forestern vår. Men det er bare såvidt i forestern da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå