Gå til innhold

gi meg styrke og støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

please,si at d er flere som har d sånn..... NYTT 10:12 16.01.2011

jeg har en liten prins på snart 6mnd og inatt fikk han pupp 4ganger fra kl.00-06.han er en svær kar,så han har ikke behov for d. han får pupp ofte på dagen og får grøt på kvelden..han virker ikke sulten på natta,men d er enklest å få han til å sovne igjen.han har fått 2 tenner den siste uka og har styra mye pga den+vært litt tett..det jeg vil høre er at flere er mye våken på natta med så store beibiser.hvordan reagerte de når de fikk tenner?hvordan trapppe ned pupp på natta?er dønn sliten av å sove kun 2-4 timer hver natt.syns alle andre barn sover natta gjennom...hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barn får to skikkelige måltider (middag, grøt e.l.) på dagtid er det på tide å kutte nattmat, det sa helsesøster til oss iallefall. Synes du skal snakke med helsesøster for å finne ut hva som kan være lurest å gjøre ifht ditt barn. :-)

Med tenner er det så forskjellig, noen reagerer ikke i det hele tatt, andre fåt løs mage, blir sutrete og sover dårligere.

Når vi kuttet ut nattmåltider her så tilbød vi vann i stede. Tok ikke opp barnet, men trøstet det i sengen, tilbød vann. Det er et par harde netter, men er veldig verdt det når barnet sover over et par måltider på natten.

Om du bare gir ett måltid på dagen i form av grøt burde du ikke kutte nattmaten helt, men det burde vel være natt for barnet mellom 00.00-06.00 skulle jeg tro. Da hopper du overt ett måltid på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...