Gå til innhold

På et vognskilt jeg så igår sto det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leander Nathaniel ! ! !

 

 

Hvor er fornuften sier jeg bare..

 

Se for deg at du skal leie en snekker om ca 25 år også kommer Leander Nathaniel.. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte deg utmerket godt!

 

2 tunge navn som umulig kan bli brukt samtidig????

 

Håper ikke gutten får dysleksi i tillegg........ Sambo har dette og han har krevd at våre barn har ett kort navn slik at de kan skrive det riktig! Hans store mareritt da han var liten skolegutt og skrev navnet sitt feil og ble ertet for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ei som har en sønn som heter Elander Natanell som bruker vognskilt. Kanskje det var henne og du som leste feil. Skjønner da at det blir vanskelig for deg om han blir snekker og du skal finne tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel og du vil frem til?

jeg kunne ikke tenke meg å kalle gutten min det, men smaken er som baken og respekter det bare.

Det er faktisk enkelte ting man ikke skal stille sprsmålstegn ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du av mødre som har vognskilt da?

 

Det er blodharry, og derfor burde det jo ikke overraske at det dukker opp ett og annet teit navn på disse skiltene også.

 

Vedder rompa mi på at moren var en ung mor med hjemmebleket hår og kvapsete lovehandles hengende over buksa. Stemmer??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart det er mye mobbing og faenskap blant småbarn i dag, når de blir oppdratt av så elendige forbilder som mange av dere her inne er? At det går an, mobbe noen for navnet de har valgt for unga sine?

"Kunne like gjerne stått: Mine foreldre er enkle og ikke særlig smarte..."... håper i det minste dere føler dere bedre når dere lirer av dere sånt drit, for dere trenger det åpenbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunvar litt kvapsete, og litt ufiks i klærne. Men håret vår ikke bleka. Kommunefarget vil jeg kalle det.. Og hun så ikke spesielt ung ut heller..

Det var vel heller ei som har forlest seg på romaner som bestemor bruker å si.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg nå 10:30, snart får du høre at du er "white trash" eller det som verre her av mammamobberne her inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha hoho, helt utrolig. Foreldrene må da være noe enkle ja??

Betyr ikke mobbing at vi sier høyt anonymt det de fleste tenker...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper disse trådene på en eller annen måte forsvinner fra nett før disse stakkars barna blir store nok til å google sitt eget navn.

 

Jeg husker selv en episode fra jeg var liten og var med mamma i en butikk. To litt eldre barn (jeg var kanskje 5, de rundt 7?) spurte meg hva jeg het. Når jeg svarte svarte de "æsj, det var stygt!". Jeg ble kjempe lei meg og husker det fortsatt, snart 25 år etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere som reagerer så kraftig på dette navnet selv kun har fantasiløse navn som Martin, Kristian osv. Evt er dere urgamle og konservative. Nei finn dere en hobby i stedet for å legge dere oppi andres navnevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, de får bare kalle meg hva de vil. Jeg syns uansett at både Leander og Nathaniel er pene navn. Kanskje litt tungt sammensatt, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivisst 10:53,

lurer på om du tenker det samme om noen sender anonym melding til ungen din en gang i fremtiden om at han/hun er "enkel, white trash". Jeg mener, om noen syns sønnen eller dattera di er en jævla tulling av en hjernedød idiot, og på toppen av det hele stygg som juling, så betyr det jo ikke at det er mobbing om noen sier det høyt. Så lenge de selv er anonyme. Ren logikk det her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Kaklehøna!

Husk på en ting, dere fantastiske, anonyme drittslengere..når dere slenger ut sånne type meldinger-husker dere da på at det IKKE er mødrene/ foreldrene dere rammer, men ungene? HAr fått mye pes her inne for hva mine unger heter, jeg bryr meg ikke, men ville dere vært like tøffe i trynet og slengt akkurat det samme til ungene, som heter det det de gjør? Prøv å snu litt på det..om en av dere har et sjeldent/tungt/merkelig navn, og noen hadde kommet og sagt til dere at " morra di må være bra white trash som kalte deg det der", hva tror dere det gjør med barnet, som faktisk er glad i foreldrene sine? Altså: Tenke først, slenge dritt etterpå. Og det du ikke kan si med nick/ in real life, er vel kanskje ikke så mye å si ellers heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ser humoren i snekkereksempelet :P

 

Eller "Statsminister Leander Nathaniel" hohoho!

 

 

Sier veldig mye om mamman da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...