Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ole Jonathan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg er uenige. Han vil ha Jonathan, mens jeg liker Ole/Ola. Blir kombinasjonen for tung, eller er det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit. Men jeg synes ikke Ole er fint, liker Olav bedre.

Skrevet

Fint hver for seg, men sammen er det bare fryktelig tungt!! Veldig tungt faktisk!

Skrevet

Hmm jeg synes det var en smule tungt.

Skrevet

Ole/Ola er kjempefint. Liker det best alene, men det funker sammen med Jonathan også. Hvis han blir hetende det så blir det sikkert til at han blir kalt Ole/Ola i det daglige, og da har jo du "vunnet":)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...