Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Samboer og jeg er uenige. Han vil ha Jonathan, mens jeg liker Ole/Ola. Blir kombinasjonen for tung, eller er det fint?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Det er helt greit. Men jeg synes ikke Ole er fint, liker Olav bedre.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Fint hver for seg, men sammen er det bare fryktelig tungt!! Veldig tungt faktisk!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hmm jeg synes det var en smule tungt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Ole/Ola er kjempefint. Liker det best alene, men det funker sammen med Jonathan også. Hvis han blir hetende det så blir det sikkert til at han blir kalt Ole/Ola i det daglige, og da har jo du "vunnet":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå