Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Føler jeg er på vei inn i en depresjon eller noe i den duren:( Sitter og tenker på hvordan begravelsen min ville blitt, hva ungene hadde sagt om jeg plutselig døde. Hvordan oppveksten deres videre i livet hadde blitt ++ Føler det nesten som om det hadde vært bedre at jeg ikke fikk barn for da hadde jeg liksom hadd større "grunn" til og forsvinne fra denne verden. Må bare innrømme at jeg ofte tenker på om jeg hadde hatt det bedre om jeg døde, når det er store ulykker som den som var i Troms nå nylig tenker jeg at det heller skulle vært meg som omkom, for jeg er ikke i noen lederstilling, føler heller ikke at jeg er betydningsfull for omverden. I det hele og store tenker jeg at det hadde vært bedre om jeg fikk kreft og døde fremfor mennesker som har betydd så mye for andre. jeg kan ikke huske at noen har sagt at jeg betyr så mye for dem bortsett fra ungene som sier de elsker meg og at jeg er den beste mammaen som finnes. Huff, håper ingen synes dette ble kjempetrist må bare få ut litt tanker.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Du er betydningsfull for barna dine og de som står deg nærmest. Det er det som teller og det er de som vil sitte igjen med den største sorgen om du skulle forlate denne verden. Ingen kan erstatte deg som mor, søster, datter eller bestevenn. Men det er mange som kan erstatte en lederstilling. Husk det. Du er verdifull, kanskje ikke for omverden, men for de som ikke kunne tenkt seg et liv uten deg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Kjære Hi klarer du å snakke med noen? Det finnes håp, når det ser mørkt ut. At du legger ut dine tanker slik er et skritt i riktig retning. Du reflekter e over situasjonen din, og det er en begynnelse. Jeg har mistet min bestevenninne i selvmord. og den smerten jeg føler nå. er savn, sorg, og fortvilelse. men det veste med alt er å vite at hun holdt alt dette inni seg, og ikke kom til meg som venninne eller snakket med noen andre som sto henne nær. Håper du finner noen å snakke med veldig snart. sender deg en klem http://jentevakta.com/ 11 61 23 - Mental Helses hjelpetelefon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå