Gå til innhold

Hva er greia med at menn helst vil være i et forhold med brunetter, men blondiner er greit når det gjelder casual sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vett ikke helt kommer vell litt ann på. Flere kompiser av meg har sagt at blondiner er de de har det "gøy" med. Men de er alle enigeom at når de en dag skal slå seg til ro så skal det være en brunette. Kom over en undersøkelse her om dagen at brunetter tas mer seriøst enn blondiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond, og ikke særlig "billig". Det kommer jo seff an på hvordan man definerer billig. Min kjære har hatt forhold til damer med de fleste hårfarger, kanskje med unntak av blått og grønt. Men han klager ikke over min blondhet, kanskje fordi jeg ikke er "mentalt blond".. Og vi har vært sammen i ti år. Kompisene hans er heller ikke spesielt opptatt av den faktiske hårfargen, mer hvordan de er som person, så jeg tror nok dette er en myte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten tror jeg at de gutta som mener at brunetter er mer stabile eller hva det nå måtte være som fast partner, trenger en form for opplysning i forhold til at hårfarge sier svært lite om hva slags menneske du er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noen merkelige kompiser jeg har da - de driter stort sett i hårfargen bare dama er fin å se på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis ikke bare at de er fine å se på, men også hva som rører seg inne i det som er fint å se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel kanskje slik at mange billige jenter farger håret blondt, og så tror alle at blondiner er lette på tråden.

 

Uansett, ganske rasistisk tråd egentlig. Om noen sa det samme om svarte, asiater etc. hadde det nok blitt ramaskrik. Hyklersk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...