Gå til innhold

Snakk om å bli forvirra her nå........mannfolk altså......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en kjempe skjønn fyr, ett år yngre enn meg. Han virker utrolig snill og god. Han var på besøk i går hos meg i noen timer, satt bare å prata, satt i armkroken og følte egentlig at det her var veldig greit. Det er noe jeg kjenner med en gang.

Han har hele tiden overrøst meg med komplimenter som du er nydelig, skjønn, perfekt osv(har snakka noen dager på nett)

Han fikk hadenuss da han reiste i går, og sa han gjerne ville komme på besøk i dag å(ingen av oss har ungene i helga)

Skreiv mld til han tidligere i dag, men fikk ikke svar, fikk ikke svar før i ettermiddag. skreiv litt frem og tilbake..helt til jeg ikke fikk svar lengre...

Han kunne ikke komme fikk jeg beskjed om i 11 tiden i kveld....og etter det har jeg ikke hørt noe fra fyren. Jeg vet han brøyter, så det er jo greit. Men er det så vanskelig å svare på en sms da?

sa å at jeg syns det var kjedelig å endelig møte noen som man liker, så kommer det noe i veien.... jeg har ungene til uka, så da blir det ikke noe besøk, og ikke i helga heller :(

Har også sagt at han kommer ikke i buksa på meg før jeg vet at det er noe mer enn bare fjas....orker ikke bli lekt med... Men han virker så ordentlig, og grei, men vil ikke mase heller nå da....

 

så......hva gjør jeg? noen erfarne datere her.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis han brøyter og bor i osloområdet så skjønner jeg godt at han ikke svarer. Her er det kaos nemlig. Og man skriver vel ikke sms om man kjører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bare gi det tid... Du har jo sagt klart i fra om det meste ;o) Så du merker vel snart hvor landet ligger.

 

Det er et tankekjør den datingen.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han brøyter ikke i oslo :) men er ikke lite snø her heller da så...

 

 

huff, ja......det er et tanke kjør uten like..... vil ikke mase heller...isj....

 

takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold på buksa di, inntil videre. Sett i den store sammenhengen har vi jo ikke dårlig tid, Du har barn, han har barn- ikke noe stress. Gi det tid, så vil det nok vise seg hvor han står. Desperate damer (og menn) er jo generelt nokså avtennende.. I min verden er ikke brøyting noe hinder for å svare på SMS. Hvor godt kjenner du han egentlig? Ro ned, vær avventende. er han seriøs, så tar han vel kontakt etter hvert? Menn liker ofte å være de som har initiativet (gamle jaktgener?) Kos deg med ditt, fokuser på dine ting, engasjer deg i det du liker, uten å spekulere så mye over han og hans interesse, fungerer ofte MYE bedre enn at man halsende gir uttrykk for stormende forelskelse eller lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skal la han ta kontakt nå da?

 

lurte på om jeg skulle skrevet natta mld, men da lar jeg det bare ligge :)

 

Nei, i min verden så er heller ikke brøyting en unnskyldning for å ikke svare.......men kan hende han er en av de som ikke svarer når han kjører da :)

 

Jeg liker han veldig godt, kan ikke si jeg er forelska heller. Men har veldig lyst å bli enda bedre kjent med han da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...