Gå til innhold

Gjør dere en innsats for å finne på noe gøy med barna hver helg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke absolutt hver helg nei. Den kalde vinteren har vi vært mest inne og jeg har hatt svangerskapskvalme.. Ser fram til lysere og mildere dager! Unger som har hatt lange dager i bhg jar vel godt av å slappe av litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. Jeg har stor glede av det selv også. Det kan være alt fra å gå en tur til noen timer på lekeland.

Vi baker, maler, spiller brettspill, besøker familie, fjelltur, shopping....alt mulig rart på barnas premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En innsats...? Hmmm. rart ordvalg =)

 

Vi pleier jo å gjøre noe kos... Kino, bowlw, turer... (nå går det kun i ski ski ski.... ) Vil ikke kalle det en innsats... mer en naturlig ting å gjøre når man har barn. =)

 

Mye sosialt er det også i helgene, og disse tingene er jo både for vår del og for barna!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner jo alltid på noe sammen med barna i helgene, men vi planlegger ikke alltid masse greier på forhånd nei.

Vi er en relativt aktiv familie med 3 barn katt og hund. Da skjer det faktisk ting som oftes hver helg uansett;)

 

Nå jobber jeg annenhver helg så da er det mannen min som finner på ting med barna, men selv om vi ikke organiserer store greier så er vi alltids på turer, ute å leker, reiser på besøk osv

 

Denne helgen har vi hatt bursdag for mellomste som ble 7 år. Hun ville feire det ute, så vi har hatt med 15 barn i snøen og sklidd, grillet pølser og marsmallows, drukket kakao og spist muffins;)

Etter bursdagen ble en venninne av datteren vår igjen og vi slappet av hjemme.

I morgen skal vi i bursdag til niesen vår så da har vi litt å gjøre da også:) Så blir det jo en tur med hunden og ut å leke med barna og slik går helgene... Er ikke ofte en ikke har noe å gjøre i helgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør vel ingen innsats for å finne på noe gøy hver helg, men vi finner på ting hver helg som er gøy. Om det er innendørsaktiviteter eller utendørs varierer.

 

Har unger som liker å være ute, og det trenger ikke å være store ting vi gjør. Skogen er rett utenfor stuedøra så det må ikke planlegges om vi skal ta en tur i skogen, bort til vannet eller de fleste andre ting. Vi bor så bra til, for nesten alt er like ved døra vår. Ingen her i huset liker å planlegge ting som tar lang tid, altså lange turer i skogen osv. vi gjør ting når vi har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :-) Jeg skjønner ordet innsats, for det er nok ikke alle som er like flinke til det..vært på biblioteket, aketur og kino i dag med ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver helg vi gjør noe stort. Jeg er høygravid nå og mannen jobber ofte i helgene, og da har jeg ikke bil. Med det har denne vinteren blitt innepreget. Men småen er 2 år.

Og ser frem til vår!

 

Idag har vi baket, perlet og kost oss. Men må inrømme jeg hadde en skikkelig slapp formiddag... Ble supertrøtt etter frokost og sov i sofaen mens småen fikk se på barnetv, en halv time-time....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...