Gå til innhold

Åpen barnehage... hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hjemme med vesla, og har alltid gjort det. Tar nettstudie og trives hjemme med hu. Men innimellom så blir det ganske ensformig for oss. Vi flyttet hit for noen mnd siden, og jeg kjenner ingen i nærområdet her. Bor rett ved en barneskole og 100m unna en barnehage, og det er en del barnehager i området.

Jeg har sett at enkelte av de hjemmeværende mødrene tar med seg barnet/barna på sånn åpen barnehage.. Og dette hadde vært noe for oss, siden vesla er 18 mnd og elsker å være med andre unger og å være ute og leke seg..

Hvor finner jeg ut når og hvor det er sånn åpen barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor bor du da?

I kristiansand vet jeg det henger lapper på helsestasjonen hvertfsall =)

Skrevet

Dette skal stå på din kommunes nettside.

Skrevet

Gå inn på kommunen din sin nettside, der pleier det å være informasjon om slikt. Sånn er det ihvertfall her.

Skrevet

I tillegg til de forslagene de andre har skrevet, så er google en fin ting. Hvis du googler åpen barnehage + kommunen, stedet du bor i, så finner du ut om det er noe der. Hvis du bor på et lite sted, så kan det hende det ikke er, men da er det jo bare å google etter om det er på litt større steder i nærheten som du evt kan kjøre bil til.

Skrevet

Bor på Gimse, utenfor Melhus.. Har ikke bil, men vet at det går buss til Melhus og inn til trondheim.. fant ingenting på kommunen sine nettsider.. ( så skal det sies at jeg aldri har vært noe flink til å lete heller )

Skrevet

Kirken i Heimdal har åpen bhg hver onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...