Gå til innhold

Andre som ble tvunget til å faste etter ett ukomplisert keisersnitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller var det bare jordmødrene på mitt sykehus som hadde denne reglen?

 

Jeg fastet fra midtnatt til planlagt keisersnitt, og var oppe på sengepost i 16 tiden dagen etter. Da var jeg kjempesulten, men jordmødrene mente at jeg ikke kunne få mat før jeg hadde gått skikkelig på do. Jeg måtte ikke på do så det var helt forferdelig å være så sulten.

 

I 19 tiden, i visitten, fikk jeg besøk av vår bestekompis som er anestesilege. Han ble kjempeirritert da han hørte at jeg ikke hadde fått mat. Han mente at det ikke var noe som helst økt risiko ved å spise mat etter et kirurgisk inngrep. Han ringte kirurgen som straks sa at jeg skulle få mat. Jeg gikk ikke på do før 2 dager etterpå så det kunne blitt lenge å vente gitt...

 

Andre som opplevde dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri hørt om. Jeg fikk drikke mens jeg lå på oppvåkningen, og mat når jeg kom ned på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk også drikke på oppvåkningen. (Men bare små mengder) Og mat etter et par timer =) Var på do på kvelden! =)

 

Jeg hadde ikke klyster før KS, så måtte skikkelig på do same kveld... Var skikkelig vondt =(

 

he he, alt man deler med fremmede, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..jeg hadde helt gruuusom forstoppelse etter første ks. Andre gangen drakk jeg laktulose uka før og i ukene etter og det hjalp litt. Lurer på hvorfor man blir så forstoppet av KS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...