Gå til innhold

Omgangssyke som ikke "bryter ut"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min var dårlig fra i går morges, oppkast og diaré. Jeg har hatt veldig vondt i hele magen siden i går kveld, kramper, sånn jeg får før det begynner. Jeg er til tider kvalm, men greier å spise. Har følelsen av at det kommer hvert øyeblikk. Dette er helt rart? Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner følelsen!

Mannen min lå og kastet opp hele natt til mandag, og var i tillegg ganske så dårlig på tirsdag. Jeg har siden onsdag gått rundt med skikkelig rar følelse i magen, og var kvalm av og på. Nesten litt sånn "gravid-kvalm" uten at jeg er gravid. Men i dag ser det ut som om det er over for min del, så krysser fingrene for at det blir sånn for deg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke noe annet en omgangsyken,har hatt det samme selv,og det er ikke alle det bryter ut på,man blir gående sånn også blir det med det,ønsker deg god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn nå i uken.

Ble dårlig, eller begynte å føle meg uvel på onsdag. Var kvalm av og på, samtidig som jeg lurte på om det kunne komme andre veien også. Klarte ikke å få meg noe særlig mat.

 

Torsdagen ble det enda verre, nesten så jeg lurte på om jeg hadde begynnende mage sår eller noe, skikkelig magekramper, litt feber og veldig uvel.

 

Fredag kom det... Jepp, dønn renneræv! Magekramper så det holdt.Feber og slapp som f***!

 

Idag har jeg ikke den uvel følelsen lenger, men magrkramper fremdeles men ikke så streke som de andre dagene... Men i dag har lillegutt på 1 år nektet å spise og hatt veldig mage bæsjebleier, nå i kveld etter han la seg ble det diare på ham også... Sukk...

Får for guds skyld ikke håpe mannen får det også for jeg orker IKKE art han skal syte og klage som et lite barn han også!!!

 

God bedring til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn i en uke før det endelig slo ut og da med enda verre magesmerter og full pakke ellers. Til tross for at jeg hadde vært nøye med å spise og drikke så tror jeg ikke det ble tatt opp i kroppen og jeg har brukt fire dager på å komme meg nå, og er enda ikke helt i form.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...