Gå til innhold

Hjelp meg damer - hvilken søskenvogn skal vi velge????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi føler oss litt rådløse, for det er jo så myye å velge mellom!!!

 

Følgende kriterier er et must for oss:

 

- at det er svingbare fremhjul, som også kan stilles "fast" så de kun går fremover. (så de funker i snø/slaps)

- at det er håndbrems.

- at håndtaket kan reguleres (pga ulik høyde på mannen og meg)

- at ryggene kan reguleres separat (gjerne også kalesjen, men det er ikke et must.)

 

Hm. Tror det var alt.

 

Dessuten er det en kjempefordel dersom;

 

- vognen tar lite plass når den er slått sammen.

- den er SMAL, og kommer frem "overalt"- gjerne ikke særlig mye breiere enn en vanlig vogn (utvendige mål, med hjul på.)

 

 

Vi har sett litt på OTH urban jungle, TFK twinner twist og EasyWalker, og av disse tror jeg nok vi har falt mest for OTH.

 

Noen anbefalinger? Eller "advarsler"? Setter stor pris på alle svar og formeninger og ALL hjelp til dette! Vanskelig...!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noen vogn som dekker alle kravene.

 

Men de som kommer nærmest er TFK, det er en av få tvilling/søskenvogner med håndbrems. Men den er litt for bred til å komme fram over alt. Det er det vel ingen av de hvor en sitter ved siden av hverandre med to seperate rygger som er.

 

Skal du ha en som kommer fram over alt kan du gå for Phil& Teds. Men den tror jeg ikke kommer med håndbrems, er ikke ekspert på den så sjekk det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye OTH har da, i likhet med TFK, både regulerbart håndtak og håndbrems? OTH er dessuten veldig smal, bare 73 cm i utvendig mål. Ikke stort bredere enn de fleste singelvogner, og mer enn smal nok til å komme inn de fleste dører.

 

Phil og Teds er helt topp, men i denne kan ikke begge ligge samtidig, så den passer best dersom din eldste ikke sover i vogna lenger.

 

Jeg hadde gått for OTH eller TFK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...