Gå til innhold

Stakkars denne dama ser mildt sagt anorektisk ut:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://dentinista.blogspot.com/

Kan ikke huske at hun har sett så bleik og rynn ut tidligere selv om hun er ekstremt slank og selvopptatt.

Er bare og bla gjennom bildene i bloggen hennes. Forøvrig så jeg henne på cafe i Stavanger for en tid tilbake og det var bare mannen og barna som spiste mat, hun drakk visstnok bare en kopp te.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker dessverre som hun har et problem ja. Masse fokus på matbilder i unaturlige situasjoner (nytt år - bilde av granatfrukt?)

Pastaporsjonen var jo relativt liten, og etter fiskemiddagen var det tid for en joggetur. (torsken var jo stekt i smør..)

Skrevet

Syntes hun så normal ut jeg..men så fant jeg bare det bildet med kakaokoppen da. Og selv om hun ikke spiste noe den gangen du så henne på cafe så trenger ikke det bety annet at hunikke var sulten der og da....

Skrevet

hun ser da helt normal ut!

Veldig flotte bilder og fin blogg! Skal jammen lage hjemmelaget pasta i morra!

Skrevet

Hvor er de anorektiske bildene da? Jeg finner de ikke. Eneste er bildet av henne når du åpner linken, og det er ikke mye en kan si utfra det...

Skrevet

Her lukter det misunnelse laaang vei H.I.

Selv om en dame er slank betyr det ikke at hun har spiseforsyrrelser.

Jeg har fulgt denne bloggen i lange tider og bloggeren selv spiser sundt ja. Hun er tannlege og liker ikke så mye sukker.

Ha,ha,ha....må le litt også....for tenk at hun bare drakk en kopp te mens familien spiste.....

Har også sett henne (i levende live) - og hun ser da normal ut.

Legger gjerne til at slike hovedinnlegg som dette oftes er skrevet av overvektige.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva har overvektige med denne anonyme HI å gjøre? Er overvekt synonymt med fæl anonym?

Jeg vil legge til at hovedinnlegg som dette oftest er skrevet av anonyme, og du, min kjære 22:49, har ingen belegg for denne påstanden.

Og til HI: hva er poenget med å henge dama ut på dinbaby.com?? Ville du likt det om noen hentet bildet fra facebookprofilen din, evt. bloggen, og hang det ut her under overskrifta "Stakkars denne dama ser mildt sagt fæl ut :( ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...