Gå til innhold

Gravid på nytt;-)


lykkeli1979

Anbefalte innlegg

Hei!

Er så glad, har nettopp funnet ut at jeg er gravid 6+2, etter å ha mistet mitt 10 uker gammelt foster i begynnelsen av november. Jenter; stå på! Det nytter;-)

Gleder meg over og ser frem til september 2011. Tipper dere andre også er det?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme forhistorie her også.

Denne gangen skal det gå bra med oss:-D Gleder meg til å komme lenger ut i svangerskapet. Bare 5+2 foreløbig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Nei, jeg føler meg omtrent som før. Hadde lite symptomer sist, bortsett fra oppblåst og sprang mye på do... Kvalm var jeg ikke. Mamma hadde lite plager da hun gikk gravid, de sier jo det arves, så håper det går bedre denne gang. Da jeg mistet sist i uke 10 kunne de ikke se noe som var årsak til spontanaborten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne :-)

Å krysser fingrene for oss alle sammen.

Mistet også i uke ti i begynnelsen av november og er nå 4+2

Skal bli et topp 2011 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg også mistet i sept/okt og var da 9 uker på vei. Jeg er nå 6 uker ca. Litt skummelt denne gangen, men bare å krysse fingrene å håpe på at vi alle blir værende i september-klubben :):) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, så koselig å høre fra dere alle!!! Godt å høre at det ordner seg for oss som har mistet før. Jeg kjenner jeg er litt mere "avmålt" nå enn første gang jeg ble gravid (da jeg mistet). Føles ut som om jeg ikke helt tør glede meg over graviditeten; i frykt for å spontanabortere. Det er litt synd, synes jeg. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg kan kjenne meg litt igjen i det ja.. men jeg tror det er viktig å ikke stresse med det. Slappe av og tenke positive tanker :):) Det er vel det som er best for det lille frøet. Jeg har dessuten sagt ifra på legekontoret at jeg er litt mer stressa nå, så da fikk jeg legetime tidligere enn vanlig. Hvis man sier ifra om det så kontrollerer de med jevnere mellomrom at alt er bra, slik at mor klarer å forholde seg rolig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...