Gå til innhold

Om å "flotte" seg med mannen sine penger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner flere som selv er lavtlønna, men som har en mye dyrere livsstil enn hva jeg kan tillate meg, fordi mannen deres tjener godt.

Jeg er forsåvidt fornøyd med mitt liv, men jeg synest ofte at de er litt hovne mot meg, fordi jeg ikke har råd til alt det samme som dem. Utenlandsturer, skibakken, badeland etc med ungene.

Synest det på et vis er litt dumt da de faktisk ikke flotter seg med sine egne penger, det er ikke noe de har oppnådd for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste gifte par har jo felles økonomi da.

Hva skal mannen gjøre liksom, reise på tur alene?

 

 

Hilsen en som IKKE har en rik man:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egne penger???

Er man gift har man vanligvis felles økonomi. Man har ikke dine og mine penger, men FELLES.

 

Og her er det jeg som tjener mest. Forventer jo ikke at mannen skal "suge på labben" og se at JEG er i skibakken eller badeland med ungene fordi han ikke har penger til å betale egen inngangsbillett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at de har litt mer en holdning mot meg og mine barn, at jeg på et vis er en dårlig mor som ikke sørger for ungene mine like bra som de gjør selv. Men det er jo ikke de som sørger for alle disse tingene, det er jo mannen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flotter oss med VÅRE penger vi:)

Når det er sagt så tjener vi ikke bra, men helt vanlig. Allikevel har vi råd til å flotte oss med litt.

 

Synes det er flott at familier med mye penger drar på opplevelsesturer med barna. Det skulle jeg også gjort dersom jeg OG mannen tjente mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ikke ok at vennene dine er nedlatende mot dere. Men turer med unga må jo ikke koste allverdens!

En skitur med unga hvor man har med kakao og god niste koster ikke mange kronene og er noe de fleste har råd til. Har man ikke råd til ski, har man nok råd til et akebrett på Europris. Poenget er at man trenger ikke ha masse penger for å finne på noe med unga utenfor stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...