Gå til innhold

Tyrkia i Mai..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å reise til Tyrkia tidlig i Mai, noen som vet hvordan "liv" det er der da? har sesongen startet enda, eller er det helt dødt.. hehe

Ikke nødvendigvis kun med tanke på festing, men att butikker osv er åpent (reiser uten barn)

Vi har vel tenkt på Antalya, er det ok der ? evnt noen hotell anbefalinger..

Prøver å reise så billig som mulig, men vil ha grei standard (+), kort vei til strand etc..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste til tyrkia i fjor i mai og det var supert =)

Var ganske varmt da ,men ikke på sitt varmeste og det passet oss bra.

er mye billigere å reise i mai så sparer litt der.

når dere skal reise uten barn vet jeg ikke helt hvor det er best å dra....

mye fint å skje i alanya.masse masse shoping =)

Skrevet

Mai er en fin tid å reise ned på. Sesongen har såvidt startet, så det er nok ikke full rulle overalt, men mye er åpent hele året i Alanya nå, så tror ikke du har noe å frykte.

Hoteller aner jeg ikke, vi bruker en leilighet familien har der nede:)

Skrevet

Jeg var i Antalya helt i begynnelsen av mai for ti år siden. Det var helt i starten på sesongen, og på stranden var det ganske folketomt, og jeg tror kanskje at ikke alle strandrestauranter og slikt var åpent. Men det var rolig og fredelig og god temperatur i vannet. Antalya er jo en stor by hvor det bor over en halv million mennesker, så der var alt av butikker og restauranter selvsagt åpent. Jeg synes det var en flott tid å reise på. Vi leide bil og kjørte bl.a. til Side, der var det litt slitsomt med masete selgere, vet ikke om det var fordi det var få folk der slik at de var ekstra desperate etter kunder, eller om det alltid er sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...