Gå til innhold

hun er så negativ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å trille turer sammen med en kvinne i nabolaget som hadde baby på samme alder, MEN hun er så innmari negativ til alt!

Har ikke kontaktet henne siden i sommer og nå maser hun titt og ogte om vi ikke skal møtes igjen snart...hva skal man si?Bestevenninna mi finner heller ikke tonen med henne:S

 

Hun smiler aldri, hun klager på alt, jobb,søvn, typen, mat,penger, svigerforeldre osv...

Hvis man prøver å fleipe eller smile og ha en god dialog så snur hun det med en gang til noe negativt...føler jeg blir helt tappet for energi etter jeg har vært sammen med henne:(

 

Kan man bare kutte henne ut?Hun sender mld til venninna mi også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man kan bare kutte henne ut, men det du kankje burde gjøre er å treffe henne, og når hun begynner å mase så kunne jo du si rett ut at hun virker så negativ... Kankje hun blir bedre?

 

(Ps; jeg hadde ike turt å siifra, men det hadde jo vært litt kult...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingunn? :P

 

 

Tør ikke si at hun må slutte å være så negativ:P Er bare helt motsatt av oss, vi er super positive og har det kjempegøy sammen med de fleste, men hu her bare tapper lufta ut av oss...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal manne meg opp til å gjøre det, men da må du også!

 

 

Så kan vi sammen slå et slag for å bekjempe negativitet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om hun er deprimert.

 

Jeg kan nok kjenne meg selv igjen, tror jeg da.. Har mistet mange venner de siste årene, og ikke fordi noen sa ifra til meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he

 

Kom igjen ;)

 

IKKE hiv deg på hvertfall... det er så alt for fort å bli dradd med av negative mennesker! Ingunn er sånn... Sånn "er du ikke enig?" HEELE tiden, og siden jeg egentlig ikke hører så nøye etter er jeg redd jeg har sagt "jo jo..." noen ganger for å slippe å høre mer om den saken.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...