Gå til innhold

Bra taktikk for å få tilbake eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har jeg ikke tatt kontakt i det hele tatt, noe som har resultert i at han har ringt meg 4 ganger på 2 dager. Han ville ha en pause og jeg sa meg enig(selv om jeg ble knust) og det gjorde han usikker. Tror dere denne taktikken funker? Han er fremdeles veldig glad i meg, men ville ha en pause fordi det ble for mye for han (long story.. Gjennom tøfft brudd, ny jobb etc).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det funker.....treat him like air!

Skrevet

Tror jeg vil anbefale deg å la det ligge..snakker av erfaring her, det kan gå bra en stund, men så ryker det igjen. Det er som regel en grunn til at det blir slutt, og pause er vel bare en penere omskrivning..la det ligge og gå videre, du sparer det mye på det.

Skrevet

Ikke alltid det er sånn, 20.23.....Dette er tredje gang jeg og samboeren min er sammen :-) Første gang var vi sammen i 3 mndr, andre gang i 2 mndr, og nå har vi vært sammen i 6 år (og skal selvsagt være sammen resten av livet) :-)

Skrevet

Samme taktikken funket her iallefall;-) var slutt i 1 mnd og han kom krypende. Det gikk opp for han hva han mistet, sa han til meg.

Skrevet

Dette funket for meg..Men vær sikker på at du faktisk vil ha han tilbake da. Ofte blir jo det slutt for en god grunn.

I vårt tilfelle trodde han at han hadde mistet følelsene for meg, men det viste seg at å spille "hard to get" funket ;-) Nå har vi vært sammen i 3 år og venter barn til sommeren.

Good luck!

Skrevet

Min erfaring er at det alltid er en grunn for at det ble slutt. Dersom du tar han tilbake en gang tror han kanskje at du vil gjøre det seinere også

Skrevet

Hadde jeg blitt dumpa sånn, hadde jeg gitt blaffen. Patetiske menn som ikke vet hva dem vil. Hadde gått videre.... Sånne pyser er luft for meg.

Skrevet

Hvorfor gidde? fordi du vil oppleve bruddet en gang til?

Nei, la det gå, og finn deg et nytt og eget liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...