Gå til innhold

Jeg vil forøvrig også være rik og slank.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette av to grunner.

I: Hus og interiør.

Jeg åpnet et av de 5 interiørmagasinene jeg ikke fikk lest før, i og etter jul, og nå er jeg deppa fordi jeg ble påminnet: a) det finnes så utrolig mange fine ting der ute jeg vil ha, som B) jeg ikke har råd til, og uansett hadde ikke penga hatt noe å si, fordi c) gubben og jeg har så forskjellig smak at jeg vurderer å dele vårt fremtidig hus som vi skal bygge (om jeg blir rik), i to; hans og hennes. Så kan han sitte der med sine ledninger og duppeditter og miksebord og mikrofoner (som er fint til sitt bruk, men ikke av særlig estetisk verdi for min del), mens jeg får et japansk inspirert hus a la det Satski og Mei flytter til i "Min nabo Totoro" (hvilket er en film dere bare må se, om dere allerede ikke har oppdaget den).

II: Klær.

Pene. Cornelias Hus har fått inn masse fint fra Odd Molly og diverse. Ikke er jeg slank, og ikke er jeg rik. Buhu. Slanke seg? GNØRF.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vill også forøvrig være rik. Vill ha ett hus/rekkehus/tomannsbolig eller lignende. Vill kjøpe fine møbler og annen interiør, vill ikke ha gammelrosa tapet på dørene! Vill ha massa orchidéer og krydderplanter. Vill ha en hage, kan være bitteliten, som jeg kan grave rundt i og plante massa blomster og andre buskvekster i!

Skal vi vinne i lotto? 10 millioner hver? Jeg hadde blitt glad for 10 millioner. Er ikke så kravstor:)

Gjest sug lut
Skrevet

Ååååå, kan jeg også få bo i Satski og Meis hus med deg? Og så vil jeg bompe på Totorros mage og kjøre kattebussen, elsker den filmen. Og vinduene på huset.

Odd Molly er for tynne med penger, ja. Jeg trøster meg med at de sikkert er tynne og STYGGE og SLEMME.

Skrevet

det er jo helt ulogisk å være rik og slank.

hadde jeg vært rik hadde jeg vært feit som faen. hva skal jeg med masse penger om jeg ikke kan bruke dem på 5 stjærnes resturanter rundt om i verden?

Skrevet

Syns det er fullstendig logisk,for hadde jeg vært rik, hadde jeg kommet til å bruke alle pengene på klær, slik at det var ingenting igjen til mat.

Så ja, jeg ønsker meg 10 millioner i lotto, og jepp, selvfølgelig kan du komme og bo sammen med meg, sug lut. Vi kunne jaktet på sottroll og lett etter Totoro. Elsker de vinduene jeg også! Også tenker jeg det er mange fine muligheter for diverse klatrende planter utafor huset der.

Skrevet

Totoro! Jeg elsker den filmen, gråter når hun sovner på magen, mulig jeg skulle vært hos psykolog og fått gått gjennom barndommen....

Jeg er på vei til å bli slank igjen, foruten en stor myk og god baksiden av et skolebrød- mage. Nå ble jeg inspirert Anne-B, skal sette meg ned med the man og diskutere hva vi skal bruke 5 millioner til...lenge siden jeg har gjort det

the man har tatt opp flere filmer fra Totoro mannen, finnes mange, men ingen i nærheten av godfilmen.

Skrevet

Hayao Miyazaki. Vi har foreløpig ikke sett andre filmer av ham.

Jeg blir så rørt av den pappaen. Sukk. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg må anbefale noen flere, siden det er det vi gjør her (og jeg vil også leke og de er bare så utrolig fine):

Aller mest fascinerende er Det levende slottet.

Skumlest er selvsagt Chihiro og heksene.

Egentlig overveiende koselig er Kikis budservice.

Gjest sug lut
Skrevet

Har forresten til gode Ponyo, gleder meg.

Har funnet mange av dem på Platekompaniet til nesten ingen pris, forresten.

Skrevet

Jeg er slank fra håret ned til brystkassa og fra lårene ned til tærne, det må da telle for noe!? :P

Ellers hiver jeg meg på den deleopp husetduppedingsgreierbortframindelværerik-korstoget ditt :)

Skrevet

Vi har Luftslottet liggende, men nå går det bare i Totoro om det skal sees noe på dvd. En venninne tipset meg for lenge siden, men så så vi filmen på nrk3 rundt nyttår. Solgt. :))

Gjest sug lut
Skrevet

Det levende slottet er tildels ganske skummel og dramatisk (krigen som bakgrunn), så jeg vil nok ikke anbefale den for noen særlig under skolealder.

Totoro er konge!

Skrevet

Jeg var både rik og slank i går kveld/i natt! Mannen mente jeg ikke ville komme inn i Madonnakjolen (fra fretex til kr 79,-), men det gikk and I looked like a million dollars! For en kveld!... For en natt!... Jeg kvitter meg aldri med den kjolen med tilhørende hjemmesydde jakke som moser Odd Molly lett :)

Er det ok å bruke anntrekket på jobb i morgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...