Tante Blås Squaw Skrevet 15. januar 2011 #26 Skrevet 15. januar 2011 Åfyttisaaaaatan, som Gatas cred ble tråkket dypt, dypt ned i søla nå! SKUFFEEEET!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #29 Skrevet 15. januar 2011 Sichelle var i hvert fall bedre enn Carina dahl!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #31 Skrevet 15. januar 2011 jobbe mindre tjene mer. pule yeeh nei ingen bra sang til dette familieprogrammet her xD ikke carina sin playboydrakt heller hehe
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #34 Skrevet 15. januar 2011 gatas og den siste var de 2 beste syns jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #35 Skrevet 15. januar 2011 sichelle, helene og daisy var best syns jeg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #36 Skrevet 15. januar 2011 Håper ikke denne delfinalen har satt standaren for resten av delfinalene, for da er det ikke vits i å sende noen videre til Tyskland. Dette suger big time:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #37 Skrevet 15. januar 2011 ... men kjolen til Anne Rimmen er ihvertfall fin:))
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #38 Skrevet 15. januar 2011 sie gutta (3. plass) og use me (4. plass) gikk til sistesjansen. helene kom på 2. og går direkte til finalen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #39 Skrevet 15. januar 2011 hehe mine favoritter var jo sie gutta, daisy/use me, helene og sichelle. lurer på om hvem som vinner. kanskje jeg får full pott med mine favoritter? haha men blir sikkert gatas eller carina eller no siden de er mest "populære" fra før:P
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #40 Skrevet 15. januar 2011 Helene sin var den fineste. Syntes resten var bad. Hvorfor kan man ikke lage sanger som virkelig fenger og er litt fart i?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #41 Skrevet 15. januar 2011 HVA?? Åste og Rikke? Hva går av det norske folk???
Sol Skippertaksdronning Skrevet 15. januar 2011 #42 Skrevet 15. januar 2011 Pauseinnslaget var vel det eneste som var verdt å se...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #43 Skrevet 15. januar 2011 ææææææææææææææsj åste og rikke-sangen sugde. hvordan kan de vinne denne delfinalen?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #44 Skrevet 15. januar 2011 Anne Rimmen er vakker i kveld- misunnelig!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #46 Skrevet 15. januar 2011 for en skrikete sang det var som vant. omg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #48 Skrevet 15. januar 2011 ØRLANDET RULER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #49 Skrevet 15. januar 2011 jau, ho Rimmen er nydelig, men de kunne spart seg å flydd inn den bobben, det var ikke pent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå