Gå til innhold

MGP-tråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åfyttisaaaaatan, som Gatas cred ble tråkket dypt, dypt ned i søla nå! SKUFFEEEET!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sichelle var i hvert fall bedre enn Carina dahl!

Skrevet

jobbe mindre tjene mer. pule yeeh nei ingen bra sang til dette familieprogrammet her xD ikke carina sin playboydrakt heller hehe

Skrevet

gatas og den siste var de 2 beste syns jeg!!!

Skrevet

sichelle, helene og daisy var best syns jeg :)

Skrevet

Håper ikke denne delfinalen har satt standaren for resten av delfinalene, for da er det ikke vits i å sende noen videre til Tyskland.

Dette suger big time:)

Skrevet

... men kjolen til Anne Rimmen er ihvertfall fin:))

Skrevet

sie gutta (3. plass) og use me (4. plass) gikk til sistesjansen.

helene kom på 2. og går direkte til finalen.

Skrevet

hehe mine favoritter var jo sie gutta, daisy/use me, helene og sichelle. lurer på om hvem som vinner. kanskje jeg får full pott med mine favoritter? haha

 

men blir sikkert gatas eller carina eller no siden de er mest "populære" fra før:P

Skrevet

Helene sin var den fineste. Syntes resten var bad. Hvorfor kan man ikke lage sanger som virkelig fenger og er litt fart i?

 

 

Skrevet

HVA?? Åste og Rikke? Hva går av det norske folk???

Skrevet

Pauseinnslaget var vel det eneste som var verdt å se...

Skrevet

ææææææææææææææsj åste og rikke-sangen sugde. hvordan kan de vinne denne delfinalen? :P

Skrevet

Anne Rimmen er vakker i kveld- misunnelig!!

Skrevet

for en skrikete sang det var som vant. omg

Skrevet

ØRLANDET RULER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jau, ho Rimmen er nydelig, men de kunne spart seg å flydd inn den bobben, det var ikke pent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...