Gå til innhold

Trenger hjelp ang vekt! Noen som kan se hit litt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to vekter, som begge viser ulike tall.. Jeg skal skrive ned hva den enkelte vekten visste..

 

Vekt 1: ( en vekt som har ligget i bilen i hele vinteren, og som kanskje er ødelagt )

 

Igår kveld: 105, 2 kg

Idag tidlig: 100, 9 kg

Ikveld: 115,7 kg!!

 

Vekt nr 2: ( bare blitt brukt ikveld, den er helt ny, og kjøpt hos en tvshop )

 

Rundt 18:00 ikveld: 103 kg

Rundt 19:00 ikveld: 103,4 kg

 

 

Jeg er veldig usikker på hvilken vekt jeg skal stole på! Vekt nr 1 har aldri vært feil før, men såklart er noe galt når jeg går opp 15 kg på en dag... Vekt nr 2 har jeg bare brukt noen få ganger, den bruker veldig lang tid på å gi det endelige svaret på vekten, kan variere fra 98 kg til 104 kg, og holde på i kanskje 1-2 minutter før den gir det endelige svaret. Vekt nr 1 har ligget i bilen hele vinteren, har vært fryst, og ikke brukt i det hele tatt, så jeg vet ikke om jeg burde stole på den... Hvilken kan eg stole mest på? Vet at sikkert ingen av de er riktige nå, men jeg trenger bare noen som kan si at en av vektene virker mer sannsynlig enn den andre.. Lite gøy å sitte her med tanken om at jeg kanskje veier 115 kg.. Skal springe å veie meg en gang til nå..

 

Vekt nr 1:

Klokken 19:37: 116 kg...

Ikv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke stolt på vekt nr.1 i alle fall, hehe =) Vekt nr. 2 hørtes ut til å stole på inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å veie meg hos legen, jeg :o) Den vekta er alltid riktig innstilt, og jeg blir ikke veienazi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...