Gå til innhold

jeg er 17 uker gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha HI her. iroisk nok spøy jeg 8 ganger etter jeg skrev denne mld. Tar det aldri slutt med kvalmen? savner forrige svangerskap. 0 kvalm da :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja er litt stritt innimellom ja! er 16 uker ut i mitt 4 svangerskap, de 3 første var jeg så og si nesten ikke noe kvalm. men denne gangen har jeg vært veeeldig kvalm helt siden uke6., og det har fremdeles ikke gitt seg, var så ille at jeg mistenkte tvillinger en stund hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 21 uker på vei, spyr fortsatt (ikke hver dag vel og merke) og jeg venter gutt.

 

det eneste som hjelper er å spise jevnlig og å drikke nok vann. Og du kan jo kjøpe sånne ingefærkapsler på apoteket? de hjelper godt for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det har så mye å si på kjønnet, mange som berger kvalmen første svangerskapet , og er kvalm de neste...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Nei, vet ikke om, jeg får jente eller gutt men det er ikke så viktig egentlig, blir glad uansett. Eneste jeg vet var at første gang fikk jeg gutt :)

 

Sa det til legen men eneste hun skrev var "litt kvalm" på svangerskapskortet. Huff, kvalm dagen lang. Takk for tips, skal prøve ingerfærkapsler. Ikke digg å kaste opp hver dag og være konstant kvalm når man ikke spyr hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente å skrive:" Nei, jeg vet ikke om jeg får jente eller gutt men det er ikke så viktig egentlig, blir glad uansett."

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...