Gå til innhold

Hvor mange her er huseiere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Vi kjøpte enebolig for litt over 3 år siden. Stor forskjell fra å eie leilighet, selv om det er både positive og negative sider.

Mange flere utgifter og ikke minst så mye mer å vaske, men så utrolig deilig med god lagringsplass og stor hage;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte første enebolig når jeg var 18, og eier nå min 3.dje, og forhåpentligvis siste :) Har vært huseier i snart 8 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enebolig ja. 2.huset vårt og forhåpentligvis siste;)

 

Kjøpte hus for 9 år siden, men da det ble for lite kjøpte vi nytt for 3 år siden.

Første huset var rettogslett istedenfor leilighet og var 63 kvm bare, så det ble litt lite med 3 barn;)

Nå har vi nesten 300kvm og det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I borettslag. 10 år til våren.

 

Trives godt med borettslag slik vi har det her. Har hage, og garasje :) Pløyet snø til trappen, og alt utvendig vedlikehold og kommunale avgifter er betalt i felleskostanden. Også forsikring av boligen. Og TV-anlegget, så nå får vi fiber til huset på felleskostandene. Uten økt husleie.

 

Forholdsvis lite lån pr enhet, så det meste er vedlikehold og andre felleskostnader i felleskostnadene.

 

4200 er felleskostnader, og jeg betaler nå ca 3000 i lån hver måned. Bor billig, vil jeg si. har ca 125 kvm og 3 soverom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg faktisk ikke huseier, men jeg har vært huseier før, og blir det snart igjen. Har vært huseier, som i enebolig, i 6 år, og for leilighet i ca 1,5 år, så 7,5 år totalt. Satser på å være huseier igjen innen året er omme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er huseiere, har vært det i 3 år nå. Det er oppskrytt, og skulle ønske vi leigde enda. Da er man fri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eier tomannsbolig nå, nesten ikke lån. =)

 

Har eid en leilighet før. Vært huseier i tot 14 år nå =)

 

Jeg kjøpte under studiene til 280 000 kr

Mohahahahahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor nå i vår egen bolig, eller banken sin da, vært det i snart 10 år.

men jeg har vært med å bygge 2 hus før dette, så har vært huseier i ca 25 år tilsammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte dette lille bruket for vel tre år siden.

Stortrives med god plass, slippe hundene rett ut døren, ha 50 meter til stallen og 100 daa tumleplass utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus og hus.. Har eid et par eneboliger tidligere, men de "forsvant" ved skilsmisse. Eier nå en eiendom i et annet fylke, samt at jeg og samboer deler på å eie en leilighet på "beste Grünerløkka". Er mer fornøyd med det enn å ha ansvar for alt vedlikehold som følger med et hus.. Vi har vel delt eierskapet med banken i en fire-fem år nå, og kommer godt overens med hverandre og banken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...