Gå til innhold

Usannsynlig hormonell og forbanna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fler?

 

Huff.. jeg er så sykt homonell.. Klikker for den minste lille ting HELE tiden. Stakkar sambo :( Blir jo helt utslitt selv.. blir krangling HELE tiden pga. humøret mitt... hater det! Blir helt krakilsk av disse hormonene.. Noen som har noen triks for hvordan styre dem??

Jeg er jo ikke meg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var jeg da jeg venta guttungen - helt idiot og null styring på humøret.

 

Men det går over! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Alltid en god uke før mensen. Begynte på Femal som du får kjøpt på helsekosten, og etter 2 mnd hjalp det veeeldig på humøret. Måtte slutte på dem da jeg prøvde å bli gravid og humøret ble driiit dårlig igjen. Skal igang å prøve på enda en baby så får ikke begynt på dem igjen før jeg er ferdig med å gå gravid/amme. Prøv dem og gi det 2-3 mnd. mange jeg kjenner som har god effekt av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her..

 

Jeg håper det.. sambo blir jo så forbanna og deprimert av det..

Blir jo MAX dårlig stemning :/ skikkelig kjipt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her..

Takk for det.. da skal jeg prøve de etter graviditeten :) Sliter med homoner før mensen også :P HAFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI..igjen..

 

det verste er at han trekker seg helt unna meg... :( Null kjæresteforhold, og vanlig kommunikasjon om dagen.. kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, samme her (meg m femal). Det er sårende, men samtidig er jeg jo fæl også da hehe. Det værste er at min tenåringsdatter er lik meg så vi kjegler som gale her... huff!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...