Full house Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Jeg og søsteren min kriger litt om hvem som går ned 5 kilo først. vi er begge litt småtjukke og tenkte å starte et nytt å bedre liv :-) Her kommer spørsmålet: Vil min brusdrikkende søster gå ned før meg ettersom hun slutter med brus nå? Jeg har aldri drukket brus så jeg mister liksom ikke den helt store kalorikula om dere skjønner. Vi har startet på grete roede begge to, og jeg føler hun får et forsprang når hun kutter ut noe med så mye kalorier. Jeg skal bare spise mindre og jevnere, liksom :-P Alt man skal lure på!
* 5 om dagen * Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 ja, garantert, din søster har en stor fordel der. jeg gikk ned 6 kilo (holder på ennå) med bare å slutte å drikke brus. men det er jo begrensa hvor mye bare brusen reduserer, men jeg tror nok til å begynne med,så må nok du jobbe en del mere enn din søster.... beklager...
Full house Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 ååååååå :-((( Hva kan jeg gjøre da tro?
* 5 om dagen * Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 trene mye, og ikke spise mere enn det du må i denne perioden. men jeg tror mye trening vil gjøre mye for deg. følg med på puls som går på nrk, der er det program om å gå ned 2 bukse str på 4 uker, der er det beinhard !! trening som du kan føle.
Maia&Mathias <3 Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Du kan begynne å bevege deg mer f eks. Ta deg en lang gåtur hver dag eller begynn å trene på treningsstudio. Selv trener jeg spinning selv om d blir litt mindre nå som jeg er gravid, men en merker utrolig fort forskjell. Det letteste med å trene er å sette seg ett treningsmål. Jeg begynte å spinne i slutten av oktober 2009 når lillegutt var 6 mnd gammel. Målet var å sykle Kristiansand-Hovden siste helga i mai i 2010. Hjelper veldig på motivasjonen å ha et mål. Og ja, jeg klarte målet mitt!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 5 om dagen: er det sukkerbrus du snakker om da? Regner ikke med at det gjelder f.eks pepsi max?
Full house Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2011 Er ikke noe treningssenter her jeg bor, så da må jeg vel bare ta mena fatt og begynne å gå. Flere tips!?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Kutt ut i det små. Altså bruk magrere produkter. Fisk, magert kjøtt,mager kesam istedet for rømme, olje istedet for smør, mager ost ( mange kalorier i ost!!) mindre posjoner, spis oftere og mindre måltider og TREN. Styrke hjemme, gå tur osv. Rockering? Løse vekter? Vanlige arm og mageøvelser. Mer vann, det renser og forbrenner. Good luck! Du vinner! ( Selv om jeg håper begge klarer det:)
* 5 om dagen * Skrevet 15. januar 2011 #9 Skrevet 15. januar 2011 ja, jeg mente cola...sorry, glemte å skrive det :-/
Fire småtroll Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Se om du ikke kan få lurt søsteren din til å forandre litt på konkurransen? Se hvem som er førstemann ned to buksestørrelser f.eks. Eller førstemann ned et visst antall cm rundt mage eller lår. Da kan du ta henne med å trene mer, fordi du da blir fastere i fisken. Kjøp en treningsstrikk i sportsbutikken eller på apoteket, de koster ca 100-150 kroner og det følger med en dvd med instruksjoner. Effektiv, enkel og grei trening. Går du en lang tur med litt jogging innimellom annenhver dag i tillegg er du garantert suksess!
Full house Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk for tips! Ikke misforstå, jeg unner søsteren min å vinne. Hun sliter mer med vekta enn meg, og fortjener å gå ned. Men det er så surt om jeg ikke går ned noe, liksom. Og hun 10 kilo.. Barnslig, ja jeg vet det :-) Jeg går tur hver dag, alt fra 3-10 km. Rockering har jeg kjøpt meg, men måtte ta en pause pga store blåmerker, skal fortsette i morgen :-) Og den treningsstrikken, den tror jeg jammen meg jeg skal prøve. Har sett det på sportsbutikken der jeg bor, er de virkelig effektive? Og hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå