Gå til innhold

Når fikk dere symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor tidlig dere kjente symptomer etter EL? Hadde EL den 12. og nå begynner jeg å kjenne litt etter på om det er noe som skjer... Vet at det er litt tidlig enda, men er litt utålmodig. Er interessert i å høre andres erfaringer på dette! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Majka! Jeg er innom her å ser til dere sånn av og til, jeg og min samboer brukte ett år på å få spiren til å sitte!

Jeg fikk ikke symptomer før jeg var ca 7 uker på vei, å da ble jeg så dårlig at jeg spydde flere ganger om dagen... men er jo forskjellig da... tror jeg fikk symptomer samme tid med sønnen min..

er 13 uker på vei nå.

Lykke til! :)

Skrevet

Forresten, glemte å skrive d, men har et VELDI godt tips... som oxo er VELDI vanskeli å klare... vet d med erfaring selv...

Men, SLAPP av, ikke stress! Prøv helst å ikke tenk så mye på at du skal bli gravid, å heller konsentrer deg om d daglige! Dette var d eneste som funka for meg begge gangene, jeg måtte liksom bare "gi opp"... d var tungt, men jammen funket d begge gangene!! :) <3

Skrevet

Ja, jeg vet at jeg må slappe av og ikke tenke så mye på det. Det går stort sett veldig bra på dagtid da jeg er i jobb, men når kvelden kommer og jeg begynner å få tid til å tenke litt så kommer tankene... Har en sønn på 21 mnd som holder tankene litt borte, heldigvis!

Sammenligner en mulig gravdititet med min forrige, og da fikk jeg forferdelig vondt i brystene ca en uke før IKM. Så jeg må nok smøre meg med litt mer tålmodighet... og det e skal jeg klare, funky! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...