Gå til innhold

Ønsker hjelp til å velge den beste Emmaljungavognen, ønsker den som er lettest og med mest fjæring..


emmy99

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for Emmaljunga vogn, men vet ikke helt hvem vi skal velge???

 

Vi ønsker en som har justerbart håndtak og den med mest fjæring/demping slik at den ikke blir så stiv, og den bør være lett..

 

Vet jeg kan lese om Emmaljunga på sånne testsider, men føler jeg får et bedre svar her inne fra dere som har erfaring med denne vognen.

 

Vi har kun tenkt å bruke Emmaljunga som bagvogn/ nyfødtvogn pga den store baggen..Så skal vi gå over til Urban jungel med sportsdel etter storesøster, vil ikke bruke urban jungelen som nyfødtvogn da baggen er for liten.

 

Håper på mange svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg City Cross er den perfekte vogna for deg=) Jeg har den selv, og har brukt den til begge jentene mine- ELSKER den som bagvogn nettopp fordi den er så utrolig lett og med super fjæring blir den virkelig en drøm å trille=) Veier bare 11 kg, men likevel er bagen romslig og god, og jeg synes den funker like bra på alle slags føre, både i byen og på stier/ ulendt terreng, mye pga den gode fjæringen og de fire brede hjulene.

 

Vunnet flere tester har den også, se her f.eks;

 

http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/test-av-barnevogner.html

 

Super vogn som jeg anbefaler på det sterkeste=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg emmaljunga city cross! Jeg har byttet vogner til den store gullmedaljen de siste 3 årene, og synes ingen kan måle seg med city cross!

Kjempelett vogn,god demping, og i tillegg full liggestilling på sportsdelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde city cross til min første jeg å, passer sikkert deg best.. eneste minuset med den syns jeg er den smale bagen.. så for meg ble edge best da, tyngden er mye den samme, bare city cross er lavere og smalere bag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...