Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Vi lurer veldig på og bli det, vi er i midten av 20årene har en veldig god økonomi, setter igang med husbygging og begge vil ha en liten som vi har felles.. Hun har to stk fra tidligere, der pappan ikke er på banen fordi han har utøvd vold mot mor i mange år. Familien hennes er usikker på det hele fordi dem er redd hun skal bli sittende igjen alene med 3 barn. Kjæresten min er også litt bekymret for dette samtidlig som hun vil ha en til. og hun sliter mye med fødselsmage som hun nå får dekket av staten så hun kan fikse på dette. Noen som kan komme med sine meninger om dette, både positive og negative og kanskje noen forslag til ting vi ikke har tenkt på. for vi vil jo at alle skal bli glade og ha det bra men er ett vanskelig valg og ta.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Vi har vært sammen i ett år og begge barna fra før er under 5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Min mening fra en heller konservativ dame; Dere har vært sammen altfor kort tid til å ta en moden beslutning om et barn til! Å få barn sammen er en ekstrem påkjenning for forholdet. Aller helst bør dere være sammen en stund til, bli kjent med hverandre, kanskje gifte dere først? Ikke at det er et krav, men hvis man er gift så signaliserer det både for dere og omverden at dere mener alvor (les: hennes foreldre). I tillegg blir det vanskeligere "å gå" den dagen dere har kolikk og hverandre langt oppi halsen og er skittlei alt sammen. Nyt hverandre og barna dere har fra før før dere tar et så stort steg. Barna dere har fra før har allerede opplevd minst et samlivsbrudd. Ikke la dem oppleve enda et.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Da syns jeg hun burde bruke tid på å mentalt komme seg etter ett voldelig forhold og lage trygge rammer for de to barna hun allerede har. Hun burde egentlig ikke innlede ett nytt forhold før hun på egenhånd har bygget seg opp. Hun burde ikke en gang tenke på nytt barn med en ny mann på dette tidspunktet. Om dere fortsatt er sammen om 2 år og har ett stabilt og bra forhold kunne dere diskutert det da. Forstår veldig godt at hennes familie er skeptiske. Om hun tenker å få flere barn i fremtiden bør hun ikke fikse magen.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Hun kan få flere barn selv om hun har utført bukplastikk.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Ja, men kirurgene mener man bør vente til etter man er ferdig med alle barn. Om ikke må man regne med ny operasjon.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Det er ikke et godt nok argument til å hoppe inn i et nytt forhold og få enda flere barn! Først ta vare på de hun har. Det er altfor tidlig for barna hennes å få ny familie å forholde seg til. Operasjonen kan vente. Det er ingen som dør av å ha løshud og strekkmerker! Og nykjæreste har hun allerede fått og det gikk jo fint selv med hengehud.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #9 Skrevet 15. januar 2011 Ville ventet 2-3 år til :-) Man kan jo aldri garantere at man vil være sammen for alltid, men man har nok et mye bedre grunnlag når man har vært sammen i noen år. Tror det er lett for å bli litt verpesyk når man forsatt er nyforelsket, men det er ikke bare, bare å få barn! Nyt de barna hun har fra før og hverandre en stund til :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 takk for alle svar er jo mye av det hun har sagt til meg også. jeg vil at hun skal operere når hun selv føler for det, siden det ikke bare er psykisk problemet er men også plaget med masse utslett ol under der huden er løs for meg er det viktig at hun har det bra selv og at det blir ett valg hun velger selv uten press fra noen andre sin side. Når det kommer til barna er jeg helt enig, for er ikke noe særlig og ha mistet en pappa. Han eldste maser på mamma sin om at han vil ha ett søsken til og går rundt og sier at mamma har baby i magen sin så tror ikke han hadde hatt noe imot det. (han har ikke hørt oss snakke om baby) Men som kjæresten min sier: vi kan jo kose oss og reise mye nå for nå er ungene så store å det er lettere og reise på ferie og finne på tingen, så kan vi kanskje tenke på det når den minste begynner på skolen. men hun sier hun vil ha så er ikke tvil om det, er perioder der hun blir veldig baby syk men som hujn sier selv så tar hun ikke ut spiralen men blir hun gravid så blir hun det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå