Gå til innhold

Håper jeg klarer alt som skal skje med meg, og rundt meg i tiden fremover...


* 5 om dagen *

Anbefalte innlegg

Hadde et innlegg her tidligere, om å slutte å drikke cola, det har jeg klart, også denne uka, så jeg føler jeg er flink der.Vekta tror jeg ligge der den lå, men det er ikke viktig for meg....jeg har det godt med meg selv jeg :-)

 

Skulle jo slutte å røyke også, og i dag, da har jeg tatt min første champix, så nå er jeg i gang...jeg gleder meg, men jeg har kalrt å kutte ut 2/3 av meg selv...så jeg håper.....(røykt i hele 30 år, faktisk )

 

også skal jeg jo bli bestemor :-)) veldig rart.....har ikke helt vent meg til situasjonen, men blir det vel etter hvert.

Tenk å deilig det blir for meg, når babyen er født, og jeg er helt røykefri...gleder meg enormt til å bli ferdig med det.....

 

tror 2011 blir et fint år jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ønske deg lykke til, og alt du går inn for med et reelt ønske, tror jeg du klarer :) Stå på!

 

Gratulerer med kommende barnebarn :) Det må være spesielt! Skjønner godt du ikke har vent deg helt til med det :)

Bare det er jo et lite påskudd for røykfriheten også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Skal du bli bestemor?? SÅ morro!!! :D

 

Idag skal jeg forresten skrive takkekort, så det mangler bare bildet... så snart, veldig snart dumper det ned i postkassa deres :o)

 

Du er superflink som kutter brus og røyk på samme gang! *Klappeskulder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge to :-)

ja, det er mange følelser på en gang, glad, redd, bekjymret og veldig , veldig spent.

og ja, jeg føler at det er spesielt, jeg har jo "bare" hatt mine barn, og ikke noen andre som jeg ikke skal ha hovedomsorgen for....bare jeg klarer å være den svigermoren som jeg ønsker så...og ikke en som de skriver om på anonym...hehe...

 

og Palmesus: spennende, selv om jeg har nok sett de fleste bilder,men blir koselig å sette bilde på hylla, gleder meg :-)

 

ja, det er egentlig dette barnebarnet som ga meg det siste dyttet jeg trengte for å slutte å røyke...så langt er det bare positivt å slutte, og ikke noe som jeg kommer på som holder meg tilbake, og det er jo bra synes jeg...

 

og jepp, brusen klarer jeg fint, ikke noe problem, og jeg har ikke gått over til noe light variant heller, kun vann....

 

men jeg kommer nok til å søke litt oppmuntring her inne, for de dagene kommer nok etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Du er superduperflink! :o) Tror nok dette kommer til å gå veldig bra, jeg :)

 

Ja, du har sett alle bildene :) men du fortjener da et takkekort lell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 og bestemor :-) Nå følte jeg meg ihvertfall som ei gammal Røy av en mamma... ;-)

 

Gratulerer! Og tvi tvi med både røyke og Colaslutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...