Gå til innhold

Ferietips! Barneklubb, sentrumsnært og ved strand?


fredkris

Anbefalte innlegg

Har noen gode ferietips? Type sydenreise eller andre leilighetshotell i Europa.

 

Vi ønsker:

- kort vei fra flyplass

- helst barneklubb

- senrumsnært til hyggelig sted/by (max 1,5 km)

- nært strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunwing resort Cala bona mallorca?

ok, bussen tok i underkant av en time, så det er litt langt unna flyplassen.

 

Rent og pent

Kjempefin Lollo og Bernie klubb med underholdning hver kveld

Flotte badebasseng (men proppet med barnefamilier da)

God frokost

Bitte liten koselig by 5 min gange fra hotellet

Liten strand rett ved hotellet, ikke den beste i verden, mye stein, men om dere orker å gå i 20 min så kommer dere til en flott strand.

 

Fint sted hvis man vil ha en rooolig og avslappende ferie med barna sine. Små lekeplasser her og der, en håndfull gode restauranter.

 

Men ikke noe hvis man ønsker fart og spenning da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Cala Bona er en av de stedene vi har sett på. Vi vil ikke har fart og moro, vi reiser med små barn. Så masse andre barnefamilier er bare fint. 1 time med buss er også helt greit. Var det koselige resturanter i den lille byen som folk spiser på om kvelden, eller var de fleste på hotellene?

 

Agia Marian var vi faktisk før vi fikk barn, det er veldig barnevennlig og fint ja- god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett ved hotellet i Cala bona, på vei inn til "byen" så er det en helt utrolig god Pizza (og pasta) restaurant. Nyydelig mat og herlig havutsikt.

Det er en bitteliten havn der, og der ligger bla en restaurant som heter la olivia eller noe i den duren. Herlig personale og herlig mat. De fleste restaurantene i den lille havnen er kjempefine.

Også var det en asiatisk buffet restaurant som jeg ikke husker navnet på som var veldig god.

 

Vi bodde på et all inclusive hotel (vi hadde ikke det vi da) så det var mange som spiste der, og maten var nok god den, men jeg trives best når jeg kan velge selv

 

Det var skikkelig koselig altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja altså, det var meg "rosakaffe" som skrev om cala bona der. Var noen som lagde baklava på tv også ble jeg insprirert til å bytte nick:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...