Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Så de tok det på Obs i dag, men seff bare opp til 86. Var billig da, skulle kjøpt i tilfelle jeg får flere barn....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Kjøpe i tilfelle flere barn??? Ekstremt opptatt av å spare penger eller?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Ja litt.. hehe, nei da skal ikke ha flere jeg. Men syns det var så billig, men har ingen å kjøpe den til....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 de som kostet 799 i hele vinter? Jeg har den svarte til tuppa, og er superfornøyd med den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå