Gå til innhold

Har DU hatt et vellykket keisersnitt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja - selv om det var et hastesnitt.

Barnet hadde det bra, jeg hadde lite smerter etterpå, ingen komplikasjoner med såret og arret er nå, 2,5 år etter nesten ikke synlig.

Hadde født to ganger før og ble positivt overrasket over KS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

 

Hastesnitt her og, noe dramatisk men langt ifra traumatisk.

Fikk hele veien god informasjon om neste steg og følte jeg visste hva skjedde. Fikk sterke smertestillende dagen etterpå og var oppe og gikk alene to dager etter snittet. Overaskende lite smerter i etterkant, såret grodde fint og ingen komplikasjoner. Maste meg til utskriving tre dager etter operasjonen, da det tross alt var julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verken min sønn eller jeg har hatt noen komplikasjoner etter KS.

jeg var flik til å følge råd som legen gav meg, og har i dag et fint skur etter operasjonen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig var det vellykket i den forstand at jeg har 2 friske barn:)

Jeg ahr hatt ett hastesnitt (veldig hast) og ett planlagt. Haddemasse komplikasjoner etter hastesnittet; mye smerte, ikke kunne løfte noe på feler uker, ikke kunne gå tur på 4 uker, måtte ha hjelp til å komme opp og ned i senga etc etc. Etter planlagt KS hadde jeg også mye smerter, kunne ikke løfte, 2 ganger infeksjon i såret osv.

 

Men de var jo vellykkede allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Hadde det folk her inne betegner som katastrofesnitt. Jeg følte meg i trygge hender, og hadde en kjempeflink lege. Ingen komplikasjoner etterpå verken med meg eller barnet. Oppe og gikk samme dagen, og fin i formen. Jeg har også en vellykket vaginalfødsel bak meg. Hadde nok valgt det siste om jeg skulle få flere barn. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er et vellykket keisersnitt? At ungen kommer ut?

 

Jeg lever uten varige men, barnet lever uten varige men, så ja, det var vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt tre. et haste og to planlagte. Var i best form etter det siste snittet, oppe og gikk samme dag :-) Alt bra med barna, formen ok etterpå, litt vondt, men litt smertestillende gjorde susen. Hadde litt problemer med å få såret til å gro sist, men det gikk til slutt. Så skal du ta planlagt ks er det bare å glede seg! Akutt var ikke så gøy, men alt gikk bra til slutt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.... hastesnitt.... Jævlig vondt etterpå.....

 

Du spør om en har hatt et vellykket snitt, og det hadde jeg da ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja =)

 

En herlig opplevelse! Mannen holdt meg i hånda hele tiden, og ungen skreik som en stukken gris helt til ho ble lagt til puppen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hastesnitt. Følte meg veldig trygg, og hadde en super fødselsopplevelse. Frøkna skrek da hun kom ut, og alt var, og er, bra med henne.Var oppe og gikk selv samme dag. Dro hjem etter 2 døgn. Fikk høre jeg var uforskammet sprek:o) Såret har grodd kjempefint, og har ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...