Gå til innhold

Dra på legevakten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært kraftig redusert i siden tirsdag. Orker bare ligge i sengen. Første gang jeg er oppe nå. Konstant kvalm, men har bare kastet opp 3 ganger fordelt på 3 dager. Skifter mellom diare og vanlig avføring. Magesmerter. Veldig svimmel. Vondt i kroppen, men ikke feber selv om det føles slik. Fryser og er kald på hele kroppen, men kroppstemperaturen er på max 35 grader. Er gravid i uke 25.

 

Hva kan det være? Er det noen vits i å dra på legevakten eller kan man se det an noen dager til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din normale kroppstemperatur?

For lav temperatur kan også indikere infeksjon og siden du i tillegg er gravid ville jeg ihvertfall ha sjekket dette opp.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal kroppstemperatur er ca 36,5. Noe høyere nå når jeg er gravid. Min samboer sier jeg er iskald på kroppen. Han er veldig bekymret. Pleier aldri å være syk. Han skal ringe legevakten når barnevakten dukker opp.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 grader, hvis det er endel under normaltempen din, er også å regne som feber. Det sier iallefall legen min, jeg fikk temperaturfall en gang jeg var veldig syk med brystbetennelse.

Jeg ville kommet meg til legen ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...