Gå til innhold

Helvetes møkkabukseselgere!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en time i butikken og masse prøving kjøpte jeg meg en dyr bukse til 1500 kr. Jeg mente at jeg burde ha en str større, men selgeren mente de viet seg såpass ut at jeg burde ha de temmelig trangt.

 

Vel, jeg har brukt de i en uke og vasket og strekket men de er svarte meg møkkatrange ennå!!!! Kjempefine om jeg står rett opp og ned, men jeg deles på midten om jeg forsøker så mye som å sitte litt.

 

Veldig fint med slike bukser, jeg som skal på kosetur med kjæresten. Med århudrets pølse over den dritatrage buksa!!! Og ikke kan jeg bytte den heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går an å se seg selv i speilet i butiken også.............

 

Om du har ei feit plse over bukselivet er ikke det butikkselgerens sin skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Joda jeg gjorde det og syntes de var for trange. Men han forsikret meg om at de ville gå ut en str, spesielt i livet. Og sa at om jeg kjøpte den str jeg egentlig tenkte meg, så ville de bli for store. Jeg har en pølse rundt livet fordi jeg har på meg en bukse som IKKE utvider seg det han sa de skulle.....

 

 

Vel så mye for faglig tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Hehehehe, ja litt fett har jeg såklart. Men får litt hold-in følelse her. Et eller annet sted tyter det ut om en velger å ha hold in et annet sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. og du, om det er jeans så skal man ikke vaske buska sånn med en gang. Du skal faktisk gå med den i flere uker uten å vaske den så den former seg til kroppen. Det blir bare værre med pølsa om du vasker den tidlig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ble anbefalt denne størrelsen og "den ikke holder det den lover", da bør du ihvertfall prøve å klage. Jeg har opplevd at selgeren lover at den vier seg ut, men ikke gjør det, eller sier den ikke vier seg og så detter den av meg etter 2 timer. Ikke moro. Mange som ikke driter penger her, så det er greit å få det rett hvis man først skal kjøpe så dyre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du buksa og kjøpskvittering/utskrift fra konto som viser at du har betalt, og forklarer situasjonen på en ordentlig måte. Si, uten å være sint eller nedlatende (og det er viktig, for ingen vil vise deg snev av goodwill dersom du er kranglete og ekkel!), at du fikk beskjed om at du måtte ha en så trang bukse, men at den ikke har utvidet seg slik du fikk beskjed om at den ville.

 

Og tro meg, jo søtere du er mot dem, desto større er sjansen for at du får hjelp!

 

Dersom de setter seg helt på bakbeina, får du kontakte forbrukerrådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...