Gå til innhold

Ta med feberbarn i butikken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært inne i tre dager nå og jeg trenger å gå i butikken..Men begge barna har feber.

Har ikke bil så må gå 5 min hver vei. Barna sitter i vogn.

 

Og..datteren min på 3 er bedt i bursdag i morgen men har feber i dag, om hun er feberfir i morgen kan hun gå i bursdag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei, mener jeg da.

Skrevet

Er egentlig det jeg også mener.

Hmm, vi får klare oss på restene i helgen da:)

 

Hi

Skrevet

Må du ut, så må du ut.

Jeg har flere ganger ikke hatt noe valg, spesielt mtp en hund som må luftes. Tror ikke barna dine tar skade av 5 min ute hvis de er godt kledd.

 

Men bursdagen ville jeg nok droppet, i tilfelle hun ikke er helt smittefri

Skrevet

Jeg hadde gått på butikken, men ikke sendt barnet i selskap.

Skrevet

Jeg hadde tatt dem med i butikken men ikke i bursdag.

Skrevet

Jeg er alenemor uten bil, så hvis barna er syke må de dessverre bli med en sjelden gang på butikken... butikken er bare 5 min unna da, så ikke så langt. Da går vi kun om det virkelig er nødvendig... ingen som tar skade av det!

 

Ville holdt henne hjemme fra bursdagen, siden hun har feber i dag...

Skrevet

Pakk de godt ned i vognen og gå på butikken, frisk luft gjør ingen mer syke, men å fryse er ikke ideelt.. :)

 

Bursdagen ville jeg ikke ha tenkt på en gang, selv om feberfri i morgen, så trenger man en dag å hente seg inn på, om man er 3 eller 30 år! :)

Skrevet

Enig med resten. Butikken er greit, men ikke bursdag! Er fortsatt smittefarlig!

Skrevet

Tusen takk for svar dere:)

Vi skal klare oss ut helgen, blir bare litt mindre godis enn planlagt. Men appetitten deres er jo redusert så de hadde sikkert ikke fått i seg mye likevel.

 

Det er verre med bursdagen, for den hadde hun gledet seg sånn til. Men vi vil jo ikke smitte andre heller.

Skrevet

Ja til butikken. Sikkert godt for alle med en så liten luftetur! Kjøp noe godt som frister alle!

 

Nei til selskap. da er smittefaren større (siden hun da ikke sitter i vogna liksom....)

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...