Gå til innhold

Fytti for en grisete natt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen netter er mer trivelig enn andre netter...

 

Ligger i gjestesenga inne på lillebrors rom og ammer han da jeg hørte tasse lyder fra storebror etterfulgt av MAMMA. I et håp om ikke å vekke pappa, så ber jeg han komme inn til meg. Lurt. Han kommer bort til senga og sier buuuuurp, blæhh. Jeg river puppen ut av lillebror, tar tak i storebror og snur han rundt slik at dose nr 2 kommer ut på gulvet og ikke på meg. Roper på pappa og reiser meg opp fra senga og tråkker i en stor dam med spy.

 

Ja, ja. Sånt skjer. Vi vasker og tørker og får storebror i senga med en bøtte. Pappa henter lillebror og tar han med inn i senga vår - han fikk heldigvis ikke noe på seg, men det stinker inne på rommet hans. Jeg skifter og vasker meg litt og kommer etter. En glad liten gutt vil ha mer pupp og strekker armene etter meg når jeg legger meg ned i senga. Jeg drar frem puppen og hører plutselig: buuuurp, blæhh. Og så er vi igang igjen. Lillebror spyr 3 ganger over hele meg. Yummi.

 

For riktig å gni det inn; vi skiftet på senga rett før vi la oss og tidligere på kvelden hadde jeg tatt av trekker på overmadrassen vår og vasket det, så alt spyet ligger nå godt INNI overmadrassen. Hurra.

 

Og formen til storebror? Jo han våknet av at han hadde tissa i senga, og han lurte på hvorfor han hadde en bøtte på rommet sitt. Han hadde glemt at han spydde i natt.

 

Ja ja, det blir vel vask av sengetøy, spy klær, tisse klær, madrasser og gulv i dag...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, hehe, uff... Må le litt av gjenkjennelse, spesielt at det MÅ være den gangen man har trekket i vaskemaskinen.. Jaja, slik er det vel bare.. Det er så mange ganger man må gjøre tusen ting (som all vaskingen du må gjøre i dag) bare for å opprettholde status quo. Føler meg så lite produktiv til tider, enda jeg gjør masse! God bedring til de små, håper dere foreldre går klar denne gangen i det minste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man kan vel nesten bare le.

 

Jeg lo i minst 5 minutter etter at minsten hadde spydd på meg.

 

Hva som utløste denne spyingen i natt er en gåte, for begge to er i vanlig god form i dag - heldigvis :)

 

Og jeg er veldig glad for at vi har stor vaskemaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :)! Vi hadde det slik i forrige uke! Hun greide faktisk å treffe 2 dyner og 4 puter med oppkastet sitt........ uff, ikke greit å være små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff.... spysyka er det verste jeg vet!! Vi hadde det noen dager før jul.... trodde jeg skulle spy opp babyen i magen :-s

 

Masse god nedring sendes til dere :) ...og en magisk vaske-fe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...