Gå til innhold

Skriker om natta


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 5,5 mnd våkner stort sett hver kveld akkurat kl 12, da hylskriker han og får ikke roet han. Driver ratt på en time og over det helt til jeg bare gir han mat tilslutt. Da roer han seg, sover i 2-3 timer så er det pån igjen.. Hvorfor? Hva skal jeg gjøre? Desperat etter søvn snart. Han får litt grøt på kvelden ellers er det amming resten. Skal jeg bare la han skrike å gå inn med jevne mellomrom, skal jeg bare gi han mat med en gang han begynner?? Noen med gode forslag? Prøver jo egentlig å få bort alle "unødvendige" måltider på natta også.. Ble litt rotette dette her, men håper noen kommer med gode forslag/tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ihvertfall ikke la ham skrike stakkars. Og hva mener du med å få bort alle "unødvendige" måltider? Om gutten er sulten så er det vel ikke unødvendig?

 

Jeg må innrømme at jeg blir litt matt av alle dere mødre som for guds skyld må innføre rutiner på den stakkars lille med en gang han eller hun kommer ut av magen. Ikke skal de får kos når de gråter for da blir de bortskjemte og ikke skal de få mat når de er sultne for da får ikke mor og far fritid.

 

Hva med å la barnas behov komme først? Det er mitt gode forslag.

 

Ikke vær redd, gutten din kommer ikke til å kreve melk om natten når han er skolegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 09.37...

 

Er han sulten må han få mat, det er jo helt jævlig å legge seg sulten.

 

Dessuten er han faktisk bare FEM mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har klart seg uten mat til halv 5 på mårran før, så hvorfor skal han plutselig nå være sulten kl 12??

Takk for hyggelige svar forresten! Drit i å svar når dere ikke har noe hjelp å komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du definere hva slags hjelp du vil ha da vet du, om du ikke ønsker alle slags svar.

 

Kanskje han vokser litt ekstra i denne perioden og derfor trenger mer melk?

 

Stakkars liten gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen rutiner enda når barnet er fem mnd :o) La han få mat når han er sulten. Babyer ha økedøgn, altså perioder hvor de trenger mer mat, fordi de vokser. La barne styre sine behov selv en stund til. Etterhver kan du innføre rutiner, foreløpig er det for tidlig. Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i å spørre hvis du ikke tåler å høre sannheten!

 

Hørt om ØKEDØGN? Neivel nei. Vi prøvde faktisk å komme med noe konstruktivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig at han vil ha oftere mat på natta når han blir eldre, så jeg hadde uten tvil gitt han mat med en gang han våknet for å slutte hylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...