Gå til innhold

Noen som har måtte trekke tann og satt inn ny på stift, som vet ca pris? Lurer også på pris på skallfasetter evt bleking av tennene..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to rotfylte fortenner, og det er ikke mye pent med de misfargede tennene, og den ene må uansett trekkes, for jeg går med en kronisk betennelse oppe i rota som de ikke klarer å få operert bort...

 

Men dette er vel ingen billig affære tenker jeg.... Er det mulig å få dekket litt av kostnadene på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå til en tannlege eller flere og få et tilbud.

Jeg går til tannlege i Tyrkia, og sparte 12000 kroner på den store jobben med tann på stift. Fikk tilbud på bro siden jeg har trukket en tann, og det ville koste meg ca 2000,- der nede. Her hjemme fikk jeg tilbud på 18000,-.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være MYE å spare på å undersøke flere steder ja. Jeg har bare ikke fått somla meg i veien til tannlegen. Det er ikke et sted jeg går til med glede ;)

Har hørt om tannreiser.. hmm.. må nok bare kaste meg ut i det og undersøke litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos min tannlege koster det 15.000,- viss du skal ha bro, og 25.000,- viss du skal ha stift...

 

jeg brakk ei tann for noen mnd siden og måtte trekke... men har ikke erstattet den enda siden det er så dyrt :(

Men skal sies at det er nest bakerte tanna da....så uansett hvor bredt jeg smiler så viser det ikke.... min lille hemmlighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær kristisk og få referanser fra nordmenn!

Jeg gikk hos en som heter Ayse Erken i Alanya. Nytt kontor og snakker bra engelsk og bittelitt norsk. Mange nordmenn som går hos henne.

Har du mulighet til en uke på billig restplass, så er jo det en mulighet. Men vet mange som reiser til øst-europa også. Men sjekk NØYE referanser! Det er helt nødvendig.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...