Gå til innhold

Noen som har måtte trekke tann og satt inn ny på stift, som vet ca pris? Lurer også på pris på skallfasetter evt bleking av tennene..


Gurine

Anbefalte innlegg

Jeg har to rotfylte fortenner, og det er ikke mye pent med de misfargede tennene, og den ene må uansett trekkes, for jeg går med en kronisk betennelse oppe i rota som de ikke klarer å få operert bort...

 

Men dette er vel ingen billig affære tenker jeg.... Er det mulig å få dekket litt av kostnadene på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner en som brakk begge fortenne på by'n, og som et resultat av det måtte han trekke begge. Det ble 40 lapper for nye fortenner! (det var på sånn stifter som du kaller det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er svindyrt å ordne sånne ting i Norge. Jeg har masse å gjøre med tennene mine, bla sette inn 4 nye implantater osv, i jekslene.

 

Vi dro til Riga i fjord sommer for å få et prisoverslag, og det som hadde kostet meg over 100000 her hjemme betaler jeg 25000 for der. Ulempen er at du må være der ganske mange dager, og kanskje ned i 2 omganger. Men Riga er en fin by, vi skal sette igang med tannbehandling vi, må bare spare ferdig først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...