Gå til innhold

kanskje gravid..


Gjest

Anbefalte innlegg

Kanskje kan jeg sjekke inn her..

 

tok en test i dag.. det kom da etter en tid fram en svak, svak rosa strek..

Men jeg er i tvil..

Er det noen som har erfaring med billig testene (stav) til billige-tester.no?

den svake rosa streken er nye tynnere enn den andre streken som kommer opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med testene fra det nettstedet, men kjøpte de billigste på apoteket en gang. Tok en sånn test når jeg fikk mistanke om at jeg var gravid, og det kom en svak strek etter en stund, men jeg trodde ikke helt på den testen, og kjøpte en ny(digital) og tok dagen etter! Trodde forsåvidt ikke på dette heller, og tok et par tester til for sikkerhets skyld :P -Og gravid var jeg!

-Men jeg tenker jo at hvis man ikke har Hcg hormonet i kroppen, så vil det jo ikke komme opp no strek i det hele tatt, så jeg tipper du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte stav - billigtest. :) Kom opp en utrooolig svak strek første gangen, og den kom etter 5 minutter.. måtte ta en til samme kvelden.. og det samme skjedde da.. en usannsyynlig svak strek etter 5 minutter.. Tok en digital dagen etter, og der sto det GRAVID 1-2 ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg tok tre tester i går. Det er sånne billigtester alle viste en svak rød srek. Har brukt disse tidligere også, da har det kun værten strek, men nå var det en sterk og en svak på 3 like tester. I dag på morgen tok jeg en ny en siden det skal være best. Men idag synes jeg streken var enda litt svakere. Men du ser stor forskjell på den og den som bare er en strek...Skal dra på apoteket kl 17 å kjøpe en digital test. Er så spent, men dette her er jo ikke planlagt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok 3 dager før forventet mens og fikk en utrolig svak rosa, dette var med billigtest, tok så en fra clearblue 4 dager etter og den sa ikke gravid,.. Men så ventet jeg to dager til, og tror du ikke den testen jeg hadde var ødelagt med kun ene siden med sugedel på, baksiden plastikk.. men måtte jo forsøke..den ble også 2 streker på, men tenkte jeg skulle skynde meg på apoteket med vanlig clearblue igjen.. og selv om det da var senere på dagen fikk jeg et Positivt svar igjen :D Min erfaring er da at billigtester er Supre! bare du ikke får en nesten defekt "tissepinne" hehe

Endelig et Bekreftene Ja selv om jeg har følt det en ukes tid at det var noe der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...