HavFruen09 Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Jeg er student og mottar full os fra nav. Halve 2010 fikk jeg foreldrepenger og andre halv os. Får jeg feriepenger av dette i år?
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Man får bare feriepenger for de første 12 ukene av permisjonen, så derfor får du feriepenger for 12 uker fra 2010, men ingen fra 2011.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 jeg antar at første halvdel er foreldrepenger og andre halvdel er os og da får du ikke feriepenger for 2010. men studerer du enda og har os får du penger vær månede da os gis i 12 måneder i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå