Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Er i uke 30 nå, tidelig å pakke den?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Pakket den i uke 39, dagen før jeg fødte
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Nei, du må pakke den NÅ! Man vet aldri!! Plutselig så føder du! Egentlig burde du ha pakket den i uke 25. Det gjorde både jeg og alle venninnene mine...og alle de jeg leser bloggene til også.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Jeg pakket ferdig i uke 39 begge gangene, fikk bare plutselig på følelsen at den burde være pakket og klar, og begge gangene fødte jeg 2 dager etterpå Så stol på magefølelsen du!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Jeg har begge gangene begynt å pakke bagen ca når jeg har startet permisjonen, dvs jeg har planlagt ca hva jeg skal ha med meg og pakket noe. Mye av det som jeg har hatt med meg er jo ting jeg har brukt daglig, så da er det jo dumt å pakke det ned flere mnd før fødsel. En del ting har jeg pakket ferdig med rier. Sannsynligheten for at man ikke rekker det er veldig liten og hvis man ikke har veldig lang vei til sykehuset, så er det jo ikke verre enn at mannen kan dra hjem og hente ting man evt har glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå